Wat goed dat je een gesprek bent aangegaan! Super!
Maar wat je zegt; het blijft lastig..
Puur het punt van het verzwijgen en stiekem doen zou me ook vreselijk storen.
Maar hoe dan ook het (vriendschappelijk) contact zoeken via het net zou ik ook niet meer op prijs hebben gesteld. Je hebt nu immers een relatie..
Begon ook op vriendschappelijke basis en zie wat er uiteindelijk van is gekomen.. een prachtig gezinnetje!
Natuurlijk kan je vriend veel weg schrijven onder het feit dat hij bang is voor je reactie, maar je kunt het ook misbruiken om je eigen "acties" maar goed te praten.
Heb je hem al eens de situatie omgedraait? Wat hij er van zou vinden als jij degene bent die met mannen babbelt op het net en uiteindelijk met ze date? Nou ja date, maak er een spontaan afspraakje van, dat maakt de boel (volgens je vriend) natuurlijk héél anders .
Hoe dan ook ben jij degene die jezelf en je vriend het beste kent. jij bent degene die de hele situatie het beste kan inschatten. Jij bent degene die precies alle ins en outs kent en ook jij bent degene die zich moet afvragen of je ondanks zijn uitleg er nog steeds een rot gevoel bij hebt wel of de niet..
Als je het slechte gevoel blijft houden zou je je vriend toch eens moeten duidelijk maken dat wat geweest is is geweest en je wilt dat hij er nu per direct mee ophoud. Zijn profiel verwijderd en ook geen "spontane" afspraken hoeft te maken. Dat dit niet nodig hoeft te zijn in een goede relatie en je niet wilt dat zijn gedrag dit schade toe brengt. maak duidelijke afspraken!! Wordt dit later toch overschreden dan kan hij zich er niet meer zo makkelijk onderuit praten, afspraken zijn immers afspraken!!
En wat doe je dan?
Hmz,..
Ik hoop dat je je eigen gevoel volgt.. Ondanks je jaloezie, en dat je af en toe best "lastig" kunt zijn, wil niet zeggen dat je nu alles maar goed moet keuren. Probeer een goede middenweg te kiezen, een weg die je weer gelukkig en vertrouwd in je relatie laat voelen. Vertrouwen terug winnen in je relatie is een hele klus, maar niet onmogelijk!
Succes!!
Esmé mv Kay
ps: mocht je willen mailen hierover dan mag dat best;
postvoorkay@hotmail.com