Niet om iemand bang te maken ofzo, maar ik moet het gewoon even kwijt!
Ik heb met 8 weken de eerste echo gehad, daarna hebben we wel besloten het aan iedereen te vertellen, want ja, als mensen ervan weten en het zou toch mis gaan, dan heb je misschien wat meer begrip!
Met 13.6 op controle, geen echo, alleen luisteren! Wat heb ik hem geknepen zeg, toen de vk het hartje even niet kon vinden! De week ervoor ook al zenuwachtig enzo...
En nu, het is dat ik de kleine voel bewegen, maar ik hoop zo dat donderdag de vk zegt dat alles goed is! Ik zit nog steeds in twijfel, ik kan het gewoon nog niet helemaal bevatten denk ik! Over twee weken dan de 20 (lees 21) weken echo, denk dat ik dan pas helemaal gerustgesteld ben! Jammer dat het niet eerder kon, maar dat kwam doordat we precies een vakantie hadden geboekt, slim heh!
Ik denk dat het aan mij ligt, antescedent weegschaal, dat ik zo onzeker ben af en toe, maar ja, het is de eerste! En bij mij in mijn leven is er nog nooit iets op een normale manier gegaan... Hopelijk is dit het eerste dat helemaal volgens het boekje gaat!!!