Patricia, en en en en en......

Ik was ook wel nieuwsgierig, jammer dat het niet het nieuws was waar je zo op hoopte !

Succes, Bianca

Hey,

Wat balen voor je Patricia!! Ben even een tijdje hier niet geweest, maar als ik het goed begrijp had je geen positieve test?
Nou hoop op beter nieuws voor je donderdag! Sterkte meid.
Liefs,
Karlien

quote: truus81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-11-2008 11:14:13'));

Hey,

Wat balen voor je Patricia!! Ben even een tijdje hier niet geweest, maar als ik het goed begrijp had je geen positieve test?
Nou hoop op beter nieuws voor je donderdag! Sterkte meid.
Liefs,
Karlien

hoi hoi

nee kreeg juist een echo omdat ik 2keer een licht positieve test heb gehad

En hoe is het nu met je, nog steeds geen tekens van de rode duivels en wel zwangerschap gevoel ? Grrrrrrrr blijf die testen vreemd vinden. En als je nu nog een test doet en die is weer positief dan kan het toch gewoon niet anders. Wanneer moet je nu weer terug komen?

gr van Mariska

quote: Hope and Fait reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-11-2008 11:55:18'));

En hoe is het nu met je, nog steeds geen tekens van de rode duivels en wel zwangerschap gevoel ? Grrrrrrrr blijf die testen vreemd vinden. En als je nu nog een test doet en die is weer positief dan kan het toch gewoon niet anders. Wanneer moet je nu weer terug komen?

gr van Mariska

hoi hoi

nee geen rode duivels als ik uit ga gewoon van laatste keer (al was dit geen normale) dan zou ik over 2dagen weer een menstuatie moeten krijgen dus hou het gewoon in de gaten.donderdag moet ik na het ziekenhuis toe en krijg daar een echo dus ben benieuwd of ik daar wel wat zie want ze zeggen dat als ik nu net voor mijn laatste nod dag ben zwanger geraakt wat ook goed kan ik nu pas 4weken zwanger zijn en een paar dagen mss dus vandaar dondersag om 14.40 nog een keer een echo.

tnx

liefs

Ik was 5 weken zwanger van Zifjon en heb toen een inwendige echo gehad en was duidelijk te zien dat ik zwanger was. Met 8 weken weer echo gehad en een kloppend hartje en kindje gezien. Ik  ben via de medische molen zwanger moeten raken en ze kunnen via de inwendige echo al heeeel vroeg zien of je zwanger bent en anders zien ze het aan de waardes in je bloed. Dus zien z enog niks laat z edan bloed afnemen bij je want daar is het 100% zeker uitslag van en laat je niet weer opnieuw naar huis sturen hoor daar wordt je zlef ook gek van.

Gr van Mariska

quote: Hope and Fait reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-11-2008 16:17:49'));

Ik was 5 weken zwanger van Zifjon en heb toen een inwendige echo gehad en was duidelijk te zien dat ik zwanger was. Met 8 weken weer echo gehad en een kloppend hartje en kindje gezien. Ik  ben via de medische molen zwanger moeten raken en ze kunnen via de inwendige echo al heeeel vroeg zien of je zwanger bent en anders zien ze het aan de waardes in je bloed. Dus zien z enog niks laat z edan bloed afnemen bij je want daar is het 100% zeker uitslag van en laat je niet weer opnieuw naar huis sturen hoor daar wordt je zlef ook gek van.

Gr van Mariska

hoi hoi

ja mn schoonzusje kreeg der eerste echo met 4wken en toenwas er nog niks te zien en een week later idd wel of ander half.dus ja ik wacht het gewoon even af.en zie het wel wat eruit komt en nee dan laat ik idd gewoon na kijken via het bloed als ik niks zie

tnx

liefs

Hallo Patricia

Ik ga heel hard voor je duimen meid

groetjes lisette

Terug
Bovenaan