hey roos
wat een schande dat ze niet eens op je kind zijn/haar verjaardag komen!!!!!!!!!!!!
nou, dat had voor mij heel simpel geweest: dan niet. kom dan maar helemaal niet meer!!!
echt schandalig zeg!!!
is een huis belangrijker dan je kleinkind?? dat huis staat er morgen ook nog, om in te klussen. je kleinkind wordt maar 1 keer 1 jaar!!!!!
ik kan idd heel goed met mn ouders opschieten. maar ook hun zijn soms nog al bemoeierig
we hebben een vakantie geboekt. 4 daagjes op een camping, zodat we er even tussenuit kunnen.
maar we willen ook heel graag verhuizen (gaat alleen niet vanwege de lange wachtrijen, in en om rotterdam) ik vertelde heel blij aan mn moeder dat ik en vakantie geboekt heb. nou, ze was heel erg blij voor ons. maar daarna kwam de vraag; heb je daar wel geld voor dan? moet je niet verder sparen voor als je een huisje krijgt? maaaaam, bemoei je nergens mee, ik weet heus wel wat ik doe hahahaha
of gisteren mn vader: nathalia kreeg haar eigen stukje taart, waar ze mee mocht spelen en knoeien en eten. zegt mn vader: ze mag niet zo veel slagroom hoor. en: geef haar dan een stukje van de cake aan de onderkant. paaaap bemoei je nergens mee. ach, daar kan ik dan nog wel om lachen. ze zijn gewoon bezorgd.
hoe staat jou man tegenover zijn ouders? is hij t met jou eens, of heeft hij zoiets van ach! t zijn mn ouders.
wat ik je nu ga vertellen, zit me al heel lang dwars, en ben eigenlijk wel blij dat ik dit nu van me af kan schrijven.
erwin en ik willen graag trouwen.
vorige keer hadden we t erover, wie we als getuige wilde. zegt hij: mn broer!!!!!!!!!!
nou, mn bek viel letterlijk open. wist niet wat me oerkwam.
de broer die net als zn moeder, tegen onze zwangerschap was, die tegen mij is, die niks van zich heeft laten horen toen nathalia geboren werd, de broer die nathalia nog nooit heeft gezien. die wilt hij als getuige hebben op zn bruiloft!!!!!
ik ben echt helemaal uit mn stekker gegaan. en heb ook (hoe erg t ook klinkt) gezegt dat ik niet met hem trouw, als die broer getuige is. van mij hoeft hij helemaal niet te komen op onze bruiloft!!!
zegt erwin: ja, maar t is toch mn broer.
nou, je kan me dusecht niet kwader maken!!!
hij is 27, maar qua gedrag is hij soms echt nog 10. hij snapt gewoon heel veel dingen niet.
hij snapt niet dat hij in de zeik wordt genomen, door zijn broer, vader en moeder (moeder niet meer dan omdat we er geen contact meer mee hebben)
elke keer als ik hem dat probeer uit te leggen, snapt hij dat. maar de volgende keer valt hij zo weer in hun kuil.
over schoonmoeder gesproken.
ik had t al verwacht hoor, maar we hebben dus een verjaardagskaart gehad van haar, voor nathalia.
toen nathalia ongeveer een maand was, kregen we ook een kaart.
daar stond op
die heeft erwin gelijk verscheurd.
de kaart van gisteren heeft hij aan nathalia gegeven. die heeft hem kappot gemaakt hihihihi
nou meid, ik ga er snel vandoor.
ga nog even snel de foto's van gisteren plaatsen, voordat nathalia wakker wordt
liefs, do
p.s. je hebt gelijk. jou ouders zijn ook veel belangrijker dan zijn ouders.
anders gezegd, heb de mensen lief, die jou lief hebben!