PCOS en emoties

Goed dat je bent gegaan!!! Had vandaag ook een babyshower dan komt het toch wel weer erg dichtbij he? 
Ik laat je zeker weten als ik meer weet. Nu nog even wachten op een verwijsbrief...mag van mij nu al wel komen haha! 
Zit nu op cyclus dag 13..ben benieuwd hoelang m’n cyclus dit keer duurt. Omdat het erg onregelmatig is. 
Welke dag zit jij nu? 
Liefs Demi
 
Hoi Demi.
Wij zijn vandaag voor de 2e keer bij de gynaecoloog geweest. Ik verwacht, hoop ik, mijn menstruatie dit weekend (zit nu op dag 41 pff). Mocht dit niet gebeuren geven ze me volgende week iets om mn menstruatie op te wekken. In ieder geval: ik mag met Clomig 50 mg beginnen op dag 3 tm 7 van mijn cyclus. Ik moet dan op dag 12 terug komen om te zien wat de tabletten met mijn eitjes doen, gebeurt er iets dan is er werk aan de winkel. Gebeurt er niets, dan wordt de Clomid verhoogt de cyclus daarna. 
In de tussentijd wordt het zaad van mn vriend gecontroleerd. De gynaecoloog was het met me eens om wel al met Clomid te starten voordat we de uitslag van mn vriend zn zaad hadden, anders hebben we dalijk een lange cyclus voor niks gewacht.
Ik vind het zo spannend! Hoop echt dat het hiermee gaat lukken.
 
 
Hi! 
Oh spannend zeg! Hier alle vragenlijsten ingevuld en opgestuurd. Mogen over 2 weken naar de kliniek toe. Super spannend!!! 
Ben je zenuwachtig om clomid te gebruiken? Ik zit nu op cyclusdag 19 ik hoop dat wanneer ik naar de kliniek moet nog niet ongesteld ben geworden zou dan rond de 30 dagen zitten want dan kan ik hopelijk meteen beginnen met clomid. 
Kreeg jij het ook meteen? Of moest je eerst allerlei vragen doornemen etc? 
Hoop zo dat ze het meteen doen. Zodat ik meteen kan beginnen. 
Ja mijn vriend z’n zaad neem ik mee als ik naar de kliniek gaan zodat we de volgende keer de uitslag kunnen krijgen. Erg spannend allemaal. En ik hoop echt dat het gaat lukken voor ons. 
Liefs Demi
 
Balen dat je PCOS hebt! Tegen mijn ouders hebben ze ooit gezegd dat ze allebei een hele kleine kans hadden om kinderen te krijgen. Ze zijn toen een jaar lang behandeld, totdat mijn vader zei ‘op deze manier hoeft het niet van mij’. Ze legden zich er toen bij neer dat ze geen kinderen konden krijgen. Een maand later was mijn moeder zwanger van mijn oudste broer en ik ben nu een van zeven kinderen! Misschien geeft ook dat je een beetje hoop ?. Zelf wanneer beide blijken een verminderde kans op kinderen te hebben, kan je ineens zwanger zijn en zelfs veel vaker!
 
ik duim voor je!
 
Terug
Bovenaan