@Lynntor wat fijn dat je eerder dan een jaar al door verwezen bent en natuurlijk geweldig dat het je heeft geholpen om zwanger te raken!
@ChaCha gelukkig dat de clomid jullie geholpen heeft! 1 a 2 cycli per jaar is super weinig inderdaad, wat fijn voor jullie. Ja gebruik volgens mij nu 3 a 4 maanden al ovulatietesten. Deze cyclus wel eisprong gehad, de 2 cyclussen daarvoor niet. Ik gebruik dipsticks en die werken voor mijn gevoel prima!
@Ninibanini wat balen zeg dat de 2e toen zo lang op zich heeft laten wachten. En super dat het uiteindelijk wel is gelukt voor jullie! Succes met de laatste loodjes.
@ElsieJoy ik heb ook geen super onregelmatig cyclussen. Eerste 4 maanden rond de 29 dagen en toen ineens een uitschieter naar 36 dagen. Dit is zo gebleven tot op heden alleen vorige cyclus 39. Ook heb ik juist ondergewicht ipv overgewicht wat je vaker leest bij pcos. Super dat je uiteindelijk zwanger bent geraakt door je bmi naar beneden te krijgen! Helaas vind ik niet zoveel info over pcos met ondergewicht maar wellicht kan ik de info van stichting pcos eens raadplegen voor verdere adviezen. Omega is misschien ook wel een goeie, eet ook niet zoveel vis. Bedankt voor je tip!
@Gebruiker wat fijn dat het bij jou uiteindelijk ook gelukt is!
@Julie-V hè wat naar al die miskramen. Lijkt me heel heftig, knap van je dat je dan nog zo positief er in staat! Het is je van harte gegund.
@Cardiozuster ohja teunisbloem, daar lees ik ook regelmatig goede verhalen over. Misschien ook eens proberen. Spannend een prille zwangerschap, gefeliciteerd, hoop dat alles goed blijft gaan!
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Ook al is het maar van een kleine greep vrouwen in Nederland, die succesverhalen doen me goed!