PCOS en zwanger worden. Wie nog meer?

<p>Hoi hoi, </p><p>Ik heb PCOS en ga nu mijn 10e ronde in. Volgens mij vandaag weer ongesteld geworden. </p><p>Wie heeft nog meer PCOS en is bezig met zwanger worden? Misschien is het fijn om samen te delen... </p><p> </p><p> </p>
 
Hallo Simple Me,
Ik heb ook PCOS na 2 jaar op een natuurlijke manier proberen zwanger te raken ben ik sinds vorige maand toch de medische molen in gegaan. Dit is mn tweede maand clomid hopelijk zal dit mij helpen om sneller zwanger te raken.
Er zijn genoeg vrouwen die PCOS hebben en op natuurlijke manier zwanger raken echter moet je wel je levenstijl omgooien en discpline hebben om een bepaalde dieet vast te houden.
ben jij ook begonnen met clomid?
 
Hallo,
ik heb pcos. Na een jaar zelf proberen ben ik doorverwezen naar ziekenhuis, daar kwam dit al snel naar voren. Augustus 2017 gestart met traject. En nu, eindelijk na 1 jaar en 9 maanden, heb ik een positieve test in handen. Dus vooral moed houden :) 
 
Hi, 
Hier ook pcos. Vorig jaar in mei voor t eerst bij de arts geweest. Vanaf augustus met clomid begonnen. Helaas (nog) niet zwanger. Maar heb nu net mn ei gehad een paar dagen geleden, dus zit op t wachtbankje. ? Wie weet.... ?
 
Jaa er is een bepaalde dieet voor mensen met PCOS wat heel goed werkt om je hormonen in balans te houden. 
Wholefood lowcarb.
zuivelvrij
glutenvrij
suikervrij
en het beste is om ook geen vlees of vis te eten.
ik heb de afgelopen 2 jaar heel veel over gelezen en vooral op youtube veel vrouwen die bovenstaande hanteren en hiermee hun hormonen in balans houden en natuurlijk zwanger raken.
alleen voor mij helaas praktisch niet haalbaar ik hou het doordeweeks wel voor maar het weekend is het altijd wel raak waardoor het gwn niet lukt om het vol te houden want het is echt een hele levenstijl omgooien niet zozeer dieet volgen voor 2 mnd en dan klaar.
 
 
Hallo Simple Me,
ook ik kamp al vanaf mijn 18e PCOS. 
Wat het kinderen krijgen wel in de weg heeft gestaan.
Onze zoon kwam onverwacht ( niet via een traject) we beschouwen hem dan ook als een enorm kado. Daarna 1.5 jaar in een clomid traject gezeten, waaruit 1 miskraam wat ontzettend verdrietig is.
In Januari gestopt met Clomid, ovulatietesten gekocht en na 1 rondje was het raak.. morgen 12 weken zwanger van ons 2e kindje.
Geef vooral niet op, ik weet hoe zwaar een traject kan zijn.
Maar het kan, ook met PCOS!
Lieve groet, Siska
 
Oh! Dat wist ik helemaal niet. Maar is dat vooral voor als je met/door pcos overgewicht hebt? Om af te vallen en gezonder te eten? Want ik heb namelijk wel pcos, maar niet de gangbare kenmerken. 
Gluten laat ik al grotendeels weg.. En veel suikers (behalve fruit dan, ik weet t, bevatten ook veel suikers) kan ik best proberen weg laten.. (oh maar wat hou ik van chocola❤) Maar ik vind zuivel wel heel lastig! Mijn vaste lunch is magere franse kwark met wat vers fruit erin en een glas melk! ?
Ik slik wel al vanaf augustus clomid, en heb hierdoor wel een eisprong, dus vraag me af of dit dan nog nodig is... ? Tsja.. Kan nooit kwaad natuurlijk... 
 
Terug
Bovenaan