PCOS, Letrozol

<p>goeiemorgen dames,</p><p>na een jaar proberen zwanger te worden lukt het maar niet. heb geen normale cyclus zodat ik me ovulatie kan testen. nu is ziekenhuis erachter gekomen dat ik PCOS heb.</p><p>en ze willen dat ik begin Letrozol.</p><p> </p><p>heeft iemand hier ervaring mee?</p>
 
Heee! 
Ik ben nu met de tweede ronde bezig, vorige dosis (2,5 mg) was te laag. Nu gestart met 5 mg. Tot op heden geen enkele bijwerking! Hopelijk heb je er ook niet te veel last van. 
Moet je ook eerst met provera beginnen om een menstruatie op te wekken?
 
Hé! 
Ik ben nu bezig met mijn eerste ronde. Ik heb 5 dagen Letrozol geslikt nadat ik een bloeding had gekregen door het gebruik van Provera. Ik heb op dit moment een follikel van 12,5mm. Aanstaande dinsdag weer terug voor een echo.
Ik heb van de Letrozol 2,5mg eigenlijk niks gemerkt. Hopelijk valt het bij jou ook mee! Heel veel geluk en succes! 
 
 
 
He ladys,
ja klopt Zonn ik moet ook beginnen met Provera om me menstruatie op te wekken. Jammer dat er niks is gebeurt met 2,5 Mg 
 
Ooh wat leuk Eve hoop op goed nieuws voor je. Goed om te horen dat jullie beiden geen bijwerkingen hebben gehad. 
Dit is allemaal nieuw voor mij. Ik mort wachten op me uitslag van schildklier dan mag ik beginnen dat hoor ik de 30ste. 
mag ik vragen moet je continu naar het ziekenhuis om je eitjes in de gaten te houden??
 
Hoi! 
Ik weet niet of het bij iedereen hetzelfde was maar ik moest op cyclusdag 12 terug komen voor een echo. Daarop kijken ze dan of er eitjes rijpen en eventueel hoeveel. Ik moest daarna iedere 2 á 3 dagen terug komen voor een echo. Op deze manier kunnen ze de groei bij houden en een eventuele dag van eisprong voorspellen. 
Ik zit nu in ronde 1 en ben inmiddels 3 keer voor een echo terug geweest. Aanstaande dinsdag weer en dat is dan de 4e. 
Heel veel geluk! 
 
hoi Eve ooh wat spannend.
hoop voor je op goed nieuws,
 
en zo vaak langs voor een echo? hoe doen jullie dat met werk,
 
groetjes
 
Ja echt heel spannend allemaal! Ook omdat alles nieuw is en je totaal niet weet wat je kunt verwachten. 
In principe krijg je er vrij voor, daar heb je recht op. Maar ik wil niet aan de grote klok hangen dat we hiermee bezig zijn dus probeer ik het zoveel mogelijk op m'n vrije dag in te plannen en anders is mijn uur pauzetijd. Het is soms wel lastig hoor, zeker als je om de zoveel dagen weer terug moet.
 
 
Hoi Eve,
ja allemaal spannend alles nieuw voor me. Ik wacht op uitslag van me schildklier en daarna mag ik beginnen om me menstruatie op te wekken en daarna met Letrozol. 
Hoor zoveel over miskramen ben daar zo bang voor 
 
Terug
Bovenaan