PCOS, Letrozol

Ahhh afwachten…!! Laat je het weten morgen!

Ja als het hetzelfde verloopt als vorige keer ga ik op cyclusdag 22 op vakantie dus ik hoop dat ik dan in mn wachtweken zit als het gewerkt heeft!! We gaan lekker 8 daagjes naar Tenerife, heel veel zin in!
Ik ben helaas vanmiddag ongesteld geworden... Had m'n gevoel het helaas toch goed Maargoed we moeten moed houden en positief blijven... Op naar de volgende ronde!!

Aaahh dat zou wel fijn zijn. Fijner om lekker op Tenerife te wachten dan hier in Nederland haha.. Heerlijk hoor even 8 daagjes weg.. Geniet ervan!! En succes deze ronde.

Ik ben helaas vanmiddag ongesteld geworden... Had m'n gevoel het helaas toch goed Maargoed we moeten moed houden en positief blijven... Op naar de volgende ronde!!

Aaahh dat zou wel fijn zijn. Fijner om lekker op Tenerife te wachten dan hier in Nederland haha.. Heerlijk hoor even 8 daagjes weg.. Geniet ervan!! En succes deze ronde.
Wat jammer! Maaar de letrozol heeft dus wel gewerkt zou je dan zeggen toch?! Als je de ovaluatietesten niet zo handig vindt kan je ook werken met temperatuur opmeten. Misschien is dat iets voor je, dan kan je het beide doen.

Dankjewel!!! Jij ook!!!

Hi allen,

Even een update:
Ik heb eergisteren mijn follikelmeeting gehad, en had 1 mooi groot follikel! Was heel verbaasd!

Op naar de ovulatie en de wachtweken dus :)

Wat jammer! Maaar de letrozol heeft dus wel gewerkt zou je dan zeggen toch?! Als je de ovaluatietesten niet zo handig vindt kan je ook werken met temperatuur opmeten. Misschien is dat iets voor je, dan kan je het beide doen.

Dankjewel!!! Jij ook!!!
Ja idd letrozol heeft dus wel weer gewerkt. :)
Vandaag op cyclusdag 12.
Dus begin rond donderdag weer met ovulatie testen...
En ja idd zou ook evt temperatuur kunnen opmeten. Maar weet niet hoe dat helemaal in zn werk gaat... geloof dat als je temperatuur stijgt ofzo dan de eisprong er zit aan te komen? En je moet dan in de ochtend je temperatuur opmeten toch??

@Elise ik heb geen idee eigenlijk hoe het verder in zn werk gaat. Alleen dat je tijdens je eisprong een hogere temperatuur hebt.

Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest en helaas amper iets te zien. Waren allemaal nog geen centimer. Moet nog wel vrijdag terugkomen maar ik denk naar de 7.5mg.

@Elise ik heb geen idee eigenlijk hoe het verder in zn werk gaat. Alleen dat je tijdens je eisprong een hogere temperatuur hebt.

Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest en helaas amper iets te zien. Waren allemaal nog geen centimer. Moet nog wel vrijdag terugkomen maar ik denk naar de 7.5mg.
Ah dat is wel balen Romee! Maar gelukkig heb je goede controles. En goede hoop houden dat een hogere dosis echt wel iets voor je gaat doen!!!!
En ik ben inderdaad aan het temperaturen en doe ook ovulatie testen.. Dan hoop ik dat dit voor mij goed gaat werken.. ;-)

Laat je het ons vrijdag weten?

Terug
Bovenaan