PCOS, Letrozol

Ja geloof als de ovulatie test positief is dat je dan 24 tot 48 uur na die tijd je eisprong kunt verwachten.. maar ik had dus die avond van de positieve ovulatie test hele erge steken onderin m'n buik. En ook echt een harde buik gevoel. Dat had ik vorige keren ook toen ik mijn eisprong verwachtte. Dus ga er ook wel vanuit dat dit de eisprong is. Als jij die steekjes hebt gevoeld is dat wss ook je ovulatie geweest.

Ja erg is dat wachten he.. Scheelt dat ik aankomende weken veel moet werken dus heb weinig tijd om er veel mee bezig te zijn maartoch.. De tijd lijkt dan zo langzaam te gaan he?!
Wel fijn dat we er samen over kunnen praten. Dat vind ik echt!!
Succes!!!
Bedankt voor je antwoord!! Ik had op zaterdagochtend mn eerste positieve ovaluatietest en op dinsdagavond die steekjes.. wel heel laat denk ik eigenlijk.. maar vandaag bloedgeprikt en progesteron is 45.5!! Dus eisprong gehad

Ja mega fijn om erover te praten. Vooral ook omdat we zo lekker gelijk lopen!!! Jij ook succes, we kunnen het!!!!

Laatst bewerkt:
Dag meiden. Hoe is het? Succes met de wachtweken.

Bij mij ook weer wat 'nieuws' meegemaakt:
Nou we hebben vrijdag een leuke ochtend / middag gehad. Ben vrijdag naar het ziekenhuis gegaan. Ik werd de vrijdag ervoor namelijk ongesteld en die zondag weer begonnen met spuiten. Afgelopen donderdagavond en vrijdagochtend bleek ik een positieve zwangerschapstest te hebben. ik had rare klachten dus vandaar de testen gedaan. Kon vrijdagochtend terecht in het ziekenhuis einde vd ochtend. In het ziekenhuis was de test ook positief en bloedprikken ook. Maar bij bloedprikken was hcg heel laag (wat normaal 2000 ofzo had moeten zijn was nu 47 qua hcg) . Blijkbaar dus niet goed en zal er dus steeds minder hcg zijn. En dus hadden ze het over een vroegmiskraam. Spuiten voor niks gedaan de dagen ervoor. Ik dacht zelf aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dat gelukkig dus niet. Maar was s middags wel van slag. Nu donderdag weer bloedprikken en echo. Leuk dit traject ben er even helemaal klaar mee!

Bedankt voor je antwoord!! Ik had op zaterdagochtend mn eerste positieve ovaluatietest en op dinsdagavond die steekjes.. wel heel laat denk ik eigenlijk.. maar vandaag bloedgeprikt en progesteron is 45.5!! Dus eisprong gehad

Ja mega fijn om erover te praten. Vooral ook omdat we zo lekker gelijk lopen!!! Jij ook succes, we kunnen het!!!!
Ja geen idee of dat kan zo laat na een ovulatie test een eisprong? Ik heb gelezen dat nadat de test positief is je eisprong binnen 48 komt of zelfs al is geweest?!
Maar heb geen idee hoor .. Je hebt sws een eisprong gehad dus dat is super goed nieuws!!! Hoop echt dat de ongesteldheid uit blijft voor je.... We moeten nog even geduld hebben meid!! Mooie woorden haha, we can do it!!!!

Nou we hebben vrijdag een leuke ochtend / middag gehad. Ben vrijdag naar het ziekenhuis gegaan. Ik werd de vrijdag ervoor namelijk ongesteld en die zondag weer begonnen met spuiten. Afgelopen donderdagavond en vrijdagochtend bleek ik een positieve zwangerschapstest te hebben. ik had rare klachten dus vandaar de testen gedaan. Kon vrijdagochtend terecht in het ziekenhuis einde vd ochtend. In het ziekenhuis was de test ook positief en bloedprikken ook. Maar bij bloedprikken was hcg heel laag (wat normaal 2000 ofzo had moeten zijn was nu 47 qua hcg) . Blijkbaar dus niet goed en zal er dus steeds minder hcg zijn. En dus hadden ze het over een vroegmiskraam. Spuiten voor niks gedaan de dagen ervoor. Ik dacht zelf aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dat gelukkig dus niet. Maar was s middags wel van slag. Nu donderdag weer bloedprikken en echo. Leuk dit traject ben er even helemaal klaar mee!
Och jeetje... wat een klotezooi weer zeg! Ben je eerst blij met die positieve test en dan gebeurd er dit...
Heb je nu die echo en bloedprikken om te kijken naar je HCG gehalte? En om te kijken hoe het er nu voor staat?
Ppfff ik snap heel goed dat je er klaar mee bent. Al die tegenslagen. Valt ook echt niet moe en snap helemaal dat je dan niet meer altijd positief kan blijven!!
Heel veel sterkte en als je weer iets kwijt wilt ofzo kan dat altijd hier, dat moet je weten..

Hee @Ninna,
wat ontzettend kut zeg. Eerst een positieve test en daarna zulk rot nieuws.. echt mega zwaar.

Ik hoop dat je nog ergens de energie kan vinden om weer door te gaan, maar neem vooral je tijd en rust! Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt

Hi dames, even een update vanuit mijn kant.
Kreeg een belletje van de gynaecoloog vanochtend. Eisprong is duidelijk te zien in mn bloed (maar wist ik al natuurlijk haha). Hij vond het ook wel gek dat ik niet ongesteld was en vanochtend negatieve test uitgaande dat mijn ovulatie in het weekend was. Dus nog even afwachten. Misschien dan morgen ongesteld en toch een late eisprong gehad.

Hoe is het bij jullie?

Laatst bewerkt:
Hi dames, even een update vanuit mijn kant.
Kreeg een belletje van de gynaecoloog vanochtend. Eisprong is duidelijk te zien in mn bloed (maar wist ik al natuurlijk haha). Hij vond het ook wel gek dat ik niet ongesteld was en vanochtend negatieve test uitgaande dat mijn ovulatie in het weekend was. Dus nog even afwachten. Misschien dan morgen ongesteld en toch een late eisprong gehad.

Hoe is het bij jullie?
Wat een goed nieuws!!!
Hoop idd dan op een latere eisprong!!!
Hoop dat je niet ongesteld wordt natuurlijk en dat je misschien te vroeg heb getest... Lastig allemaal he.. Vooral omdat je ook nooit precies kan zeggen op welke dag de eisprong nu is geweest...
Laat je het ons weten?

Ik heb sinds vandaag wat bruine afscheiding... helaaas...
Denk dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen maar vandaag nog niet helemaal is door gezet. Zit vandaag op cyclusdag 35 en elke maand nog op die dag ongesteld geworden met letrozol. Wel raar want had deze maand al vroege positieve ovulatie testen waardoor ik ook mijn ongesteldheid wel wat eerder had verwacht.... Gelukkig nog geen zwangerschapstest gedaan want dat durfde ik nog niet zo vroeg.
Denk dat ik morgen ongesteld wordt/ben.. Op naar de volgende maand dan maar weer!!! Pfffff....

Wat een goed nieuws!!!
Hoop idd dan op een latere eisprong!!!
Hoop dat je niet ongesteld wordt natuurlijk en dat je misschien te vroeg heb getest... Lastig allemaal he.. Vooral omdat je ook nooit precies kan zeggen op welke dag de eisprong nu is geweest...
Laat je het ons weten?

Ik heb sinds vandaag wat bruine afscheiding... helaaas...
Denk dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen maar vandaag nog niet helemaal is door gezet. Zit vandaag op cyclusdag 35 en elke maand nog op die dag ongesteld geworden met letrozol. Wel raar want had deze maand al vroege positieve ovulatie testen waardoor ik ook mijn ongesteldheid wel wat eerder had verwacht.... Gelukkig nog geen zwangerschapstest gedaan want dat durfde ik nog niet zo vroeg.
Denk dat ik morgen ongesteld wordt/ben.. Op naar de volgende maand dan maar weer!!! Pfffff....
Pfffff wat jammer zeg. Ben je vandaag ongesteld geworden?
Weer een nieuwe ronde in.. Nou je bent niet de enige. Na gesprek met de gyn werd ik ongesteld. Zit nu alweer op dag 3 dus vanavond start ik weer met letrozol.

Terug
Bovenaan