Pendelen

lieve sharine, nou dit is echt leuk zeg! durf t bijna niet te vragen maar je maakt me zo nieuwschierig!
zou je het alsjeblieft ook voor mij willen doen??zou je erg dankbaar zijn!
irma brehler 15-03-1977
alvast erg bedankt je zou me er een groot plezier mee doen
liefs irma

Hoi sharina,
Ook ik heb de vraag of je voor me wil pendelen?
Vooral omdat ik in een moeilijke periode zit en 1 maand moet wachten om weer verder te mogen klussen,ben ik heel benieuwd of het geluk me dan toch bij staat.
Nancy knol
23-03 -1977
Alvast bedankt

hey sharine, ik hoop het, zou wel kunnen kloppen toch?? ik ben nu ong!! na een kuur voor de ongi op te wekken,en we hebben van de paragnost de 15de juli door gekregn om te klussen, nou tel daar maar twee weken  bij op dan zit ik augustus!!! ha ha ik hoop dat het waar is, we zijn nu al ruim 2,5 jaar bezig dus   ik hoop het!!! voor iedereen
zou je nog 1 keer voor mij willen pendelen??
en dan met de vraag hoeveel kinderen ik heb of in totaal krijg,
ik vertel je wel dan of dat je het goed hebt!!
alvast bedankt,
ik hoop vanavond nog bericht terug te krijgen ha ha
xxx wendy
PS
mijn naam nog een keer!!
WENDY OOSTERBOS
GEB: 27-10-82

O Belinda

Dat is wel vreemd ja maar heb twee keer aan de pendel gevraagd op je inderdaad in juli dit jaar nog zwanger raakt en pendel gaf ja aan en de rest van de maanden nee.
Wel vreemd ja als je nog de pil slikt ja. Ben erg benieuwd.

Dag meiden die me gevraagd hebben om te pendelen. Ik ga vanavond mijn best doen voor jullie. Ik probeer zo snel mogelijk antwoord hier te schrijven.

Ps jullie moeten er niet teveel op vast zitten wat ik pendel want het komt ook wel eens niet uit. Ik vind het gewoon heel leuk om te doen en het begint een hobby voor mij te worden. Ik wil zeker niemand valse hoop geven maar het is zeker leuk als het uitkomt.

Liefs Sharine

hoi ik durf het bijna niet te vragen wandt je zou het er wel druk mee hebben,
maar zou je het voor mij ook willen doen,

sherina van estrick (maria Johanna)
11-07-1982

alvast bedankt

groetjes sherina

Terug
Bovenaan