Pendelen

hallo sharine,

het wordt een beetje eentonig zo, maar ik wil je vragen of je voor mij ook zou willen pendelen.
zijn er hier nog andere mensen die ook pendelen, zo ja, zouden die dan ook voor mij willen pendelen, ben benieuwd of het een beetje met alkaar over een komt!

mijn naam is Annemieke broekhoven geboren op 11-10-1981

laat maar weten wat je/jullie gependeld hebben

gr miek

Hoi Sharine,
ik praat hier veel met depri (wendy) en die zei dat ik maar eens moest laten pendelen.
ik ben zwanger en 18dec uitgerekend maar weet niet wat het word.
kun jij misschien vragen wat het word.
mijn naam is lisette van loon en mijn geboortedatum is 12-04-1974
gr lisette

Dag meiden

Ik probeer vanavond een aantal te pendelen. Lukt het me niet allemaal dan doe ik het een andere dag. Jullie krijgen het dan zo snel mogelijk te weten. Het kan zijn dat ik het pas van de week weet. Maar jullie krijgen zeker een antwoord van mij.

Liefs Sharine

Ik geloof wel in het pendelen, tenminste dat denk ik.

Ik heb een zoon van die op 17 juli 2007 aanstaande alweer 7 jaar oud word.

Met de vader van mijn zoon woon ik samen.

We zijn nu al ruim 6 jaar en 10 maanden bezig voor ons 2de kindje, een broetje en/of zusje voor mijn zoontje.

De hele MMM al gehad, en gaan nu augsutus/september beginnen aan de 3de IVFpoging.

Deze 2de is helaas mislukt, want was afgelopen dinsdag ongesteld geworden.

Sharina2, ik wilde je vragen, of je een keer voor mij wilt pendelen, als je tijd hebt.

Ik had overigens al allelei site's bezocht, maar kon me daar op de één of andere manier niet inloggen.

Ik ben dan blij, als iemand voor mij kan pendelen, en mijn keuze is dus gewoon op jou gevallen.

Hieronder mijn volledige gegevens:

Myra Wilhelmina Johanna Wever

Geboren in: Heerlen.

Woonachtig in: Venray

Geboortedatum: 31-01-1969

Alvast bedankt voor de moeite, en zal geduldig afwachten.

Je kunt je uitkomst ook doormailen naar: myrawever@hotmail.com

Dat zal misschien voor jou wat makkelijker zijn, denk ik.

Groetjes Myra Wever

Uitslag pendel

Debbie : september 2007 van een meisje
Irma : september 2007 van een meisje
Nancy : Oktober 2007 van een jongen
Depri : December 2207 van een jongen
Eva : november 2007 van een meisje
Annemiek : augustus van een jongen
Myra Wever : Jan 2008 van een meisje ik hoop dat je ivf poging in augustus/september slaagt en dat ik het fout had.

Liefs Sharine

Hoi Geluk

Ja hoor ik ga wel voor je pendelen alleen doe ik het vanavond niet meer. Ik ga het morgenavond weer proberen goed. Ik heb er namelijk net al heel veel gehad en ik moet er niet meer doen vanavond. Je hoort het dan zo spoedig mogelijk.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan