perineum olie.

Wat leuk 2 meiden zeg! Wij hebben een meisje van 8 en een jongen van 6 en dan komt er nu weer een meisje, vind ik echt super! Niet dat jongens niet leuk zijn hoor haha want ik geniet van onze knul maar die zijn over het algemeen iets drukker en lomper, tenminste in ons geval dan. Onze dochter had ook echt op n meisje gehoopt maar onze zoon hoopte op n broertje. Best begrijpelijk.
Vorige week hebben we de naam besloten, eindelijk de knoop doorgehakt. Ja, ik ben ook meer n meisjesmoeder, ik geniet zo van samen winkelen,knutselen enz. Mijn man doet veel voetbal dingen met onze zoon, ook weer leuk voor hem!

Ik was bewust gestopt met werken toen ik zwanger werd van de eerste en dat bevalt me zo goed! Ik zat in de kinderopvang en ik vond het anders té veel worden, overdag werken met kids en dan thuis weer verder met kids, vandaar. Ik geniet enorm van deze luxe nu zo thuis!! Ik ben blij dat t kan.

Ja, ik heb ook snel last van hormonen, elke maand tijdens menstruatieweek veel hoofdpijnen en heb al sinds mijn twaalfde veel migraines, allemaal hormonaal.
Ben jij miss ook erg misselijk geweest begin van je zwangerschap? Hoor je veel van mensen die snel last hebben v hormonen. Ik wel, erg extreem deze keer. Vanaf week 6 t/m week 15. In de 7e week 10 dgn in t ziekenhuis gelegen aan infuus, uitgedroogd door t vele spugen. Daarna thuis nog ruim 11 wkn plat op de bank gelegen, bewegen was spugen dus moest stil liggen. Was n zware tijd. Tja, je moet er wat voor over hebben hé?!!
Gaat jullie dochter van 8 trakteren straks op school als haar broertje geboren is? Weet je al wat?

Liefs Ingrid.

Ik vond mijn werk heerlijk, heb ook erg leuk werk, maar ik moet er 100 km enkele reis voor rijden. Het zijn dus hele lange dagen. En dat zie ik niet meer zitten met 3 kids. Ik kon er voor kiezen om meer in de buurt te werken, maar ik heb besloten om te stoppen en me volledig op de kinderen te gaan richten. Inderdaad is het een luxe als dat tegenwoordig kan! Ben er ook wel blij mee.
Gelukkig ben ik niet misselijk geweest, alleen maar moe, en dat is nooit overgegaan.
Wat bij mij wel hielp voordat ik zwanger was, is de pil doorslikken, dan blijft de hormoonpijl gelijk. En dan zit je ook niet iedere maand met dat bloederige gedoe!
Wat fijn dat jullie al uit de naam zijn! Wij nog niet, is echt een kriem. Meisjesnamen vinden we wel erg leuke, maar voor een jongen niet. Ik wil geen top 10 naam. Een naam die je niet vaan hoort. En das best moeilijk.
Op dit moment hebben we een naam in onze gedachten, eens kijken of het daar bij blijft.....

Onze dochter gaat zeker beschuit met muisjes trakteren, dat vind ze helemaal geweldig. Ze weten dat ze een broertje krijgen, de oudste is helemaal trots. De jongste snapt er niet zo veel van. Die zit op Kindergarten hier in Duitsland (we wonen net over de grens) Haar willen we ook beschuit met muisjes laten trakteren, ookal kennen ze dat hier niet, is toch leuk om wel te doen.

Liefs, ris

Zo, je moet zeker ver rijden dan zeg, knap hoor dat je dat nu nog zo volhoud!!
Zal n grote verlichting voor je zijn als je straks klaar bent! Lekker van genieten!!

De pil doorslikken heb ik ook vaker geprobeert maar de hoofdpijnen en migraines bleven helaas. Dus op dat gebied was t geen oplossing voor mij.

Ik zat net wat rond te lezen op dit forum en zag dat jullie n kraamfeest willen houden?
Ja, kraamviste thuis duurt inderdaad maanden maar kraamfeest vind ik voor ons niks. Ik ben bang dat t dubbelop word want goede vrienden en dichtbijzijnde fam. komen toch thuis in kraamweek die wachten echt niet 3 a 4 wkn. En dan vind ik het zo dubbelop worden, vandaar. maar ben benieuwd hoe jullie dat gaan ervaren. Het heeft ook wel weer wat.

Ja, meisjesnamen vinden wij ook makkelijker dan jongensnamen hoor dus dit keer ons voordeel en vandaar dat we er al uit zijn. Wij houden ook van wat 'gewone'namen. Onze dochter heet Sandra en onze zoon Dennis. En jouw meiden?

Beschuit met muisje s is ook leuk om te trakteren. Wij doen van die kleine rose koeken met n snoepmuis erop. Misschien , als ik nog puf heb, maak ik voor hun allebei een t shirt waarop ik schrijf met van die speciale stiften, hoera, ik heb er een zusje bij, en dan op de achterkant bv haar naam of zoiets. Vind ik wel leuk om te doen.

Hebben jullie het kamertje al klaar? Wij zo goed als, nog wat kleine dingetjes. Ik vind het heerlijk om elke dag even naar binnen te lopen en wat te rommelen, zeker met de mini kleertjes!

Nog een fijne avond. Ik ga nog even snel n monchoutaart maken, ben morgen jarig.

Doeg!!!
Liefs Ingrid

Hoi!

Had ik net een heeeel verhaal terug geschreven naar je is er wat fout gegaan. Ik dacht toch echt op versturen gedrukt te hebben maar schijnbaar ging er vwat fout want mn verhaal stond er niet....
Nou weet je ik schrijf je na morgen wel weer even want ik vind dit wel even gezellig met een lotgenoot.
Ik ga namelijk nu even n monchoutaart maken voor mijn verjaardag morgen. Ben morgen waarschijnlijk even niet online maar di zeker wel weer!!!!

Schrijf ik je di weer even!

Rustig aan en sterkte!!
Liefs Ingrid

Hoi jessica, is het proberen zeker waard! Ik hoop dat het dit keer ook weer werkt, dat gedoe met hechtingen lijkt me helemaal niks.
Wel schijnt als je een te snelle bevalling hebt, dat je dan alsnog een knip moet.
Mijn schoonzusje had namelijk ook netjes gesmeerd, maar beviel in 4 uurtjes en moest toen geknipt worden omdat het te snel ging.
Ik ben met 8 uur bevallen en dat ging gelukkig goed.

Ingrid, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Heb je misschien hyves ofzo? Anders stuur ik even mn e-mail adres. Deze topic is nogal of-topic geworden, hihi.

Groetjes, Ris

Terug
Bovenaan