[quote quote=10230299]Tjee bedankt voor de lieve reacties en ervaringen! Het geeft mij hoop dat het toch goed gegaan is bij jullie. Ik weet dat je het inderdaad ook kan aangeven bij de verloskundige, maar ergens ben ik dan bang dat ze er vragen over gaan stellen en er de nadruk op komt te liggen. Opzich kan ik er goed over praten, maar tijdens m’n zwangerschap zou ik er echt niet mee bezig willen zijn. @IC J Wat heftig, baarmoederhalskanker. Ja, ik hoop ook in de ‘schijt’-modus te komen, op dit moment heb ik het gevoel dat ik het kan! Maar als ik dan in de avond lig te malen breekt het zweet me toch weer uit. Ik heb overigens al een paar jaar therapie gehad, dat heeft veel geholpen. Maar dit stukje is toch altijd wel mijn angst gebleven. In elk geval super bedankt voor de hoopgevende reacties![/quote]
Je kan het! De hulp is wel echt toegespitst op seksueel trauma vs zwangerschap. Misschien gewoon fijn om te weten dat het wat specifieker is, mocht je er toch behoefte aan hebben gezien je hormonen ook met je aan de haal gaan en je emotioneler en heftiger op veel dingen kan gaan reageren.
Je kan het! De hulp is wel echt toegespitst op seksueel trauma vs zwangerschap. Misschien gewoon fijn om te weten dat het wat specifieker is, mocht je er toch behoefte aan hebben gezien je hormonen ook met je aan de haal gaan en je emotioneler en heftiger op veel dingen kan gaan reageren.