peuterspeelzaal?

hoi

was even benieuwd wie zn kindje naar de peuterspeelzaal doet??en heb je je daar al aangemeld?

ik denk wel dat ik anouk er heen doe,ze vind het leuk om met andere kinderen te spelen.

maar heb me eerlijk gezegd nog niet aangemeld.

gr petra

Hoi hoi,

Ja ik heb Rik al aangemeld, zo rond de 2,4 jaar gaan ze hier pas naar de PSZ.
Ik vind het wel belangrijk, tis toch een soort voorbereiding op de kleuterschool.

Groetjes Saskia
mv Rik 22 mnd

Hoi,

Mette gaat ook naar de pz in september. Ze gaat niet naar een kdv dus vinden we het erg belangrijk voor haar ontwikkeling dat ze regelmatig met kindjes speelt ondanks dat ze hier ook al wel buiten speelt met de buurkindjes. Het is inderdaad een goede voorbereiding op de kleuterschool.

gr.Ing

Hoi,

mijn jongste gaat niet naar de psz. Gaat ook niet naar een kdv. Bij de oudste twee wel psz gedaan maar ik merk geen verschil met kinderen die er niet geweest zijn. Ik vind het nu al zo'n gevlieg om op tijd bij school en alles te staan (sport, zwemmen, muziek) dat ik de jongste het bespaar.

Groetjes

Hai hai,

Toevallig heb ik vandaag gebeld naar de PSZ hiero. Hier mogen ze ook pas vanaf 2jr & 5mnd naar de PSZ. Er staat geen lange wachtlijst, maar voor de zekerheid ga ik na de meivakantie er ff langs om hem in te schrijven.

Liefs Deb.

hallo.

meryem gaat op 18 mei beginnen met de psz, en dan vier dagdelen per week had haar in februari opgegeven en kreeeg twee weken geleden bericht dat er dan een plaatsje vrijkomt, hier in rotterdam gaan ze vier dagdelen ik heb gekozen voor vier ochtenden van 08:45/11.45 en op donderdag hebben ze gewoon vrij, ik wilde eigenlijk twee dagen maar dat is hier bij gesubsidieerde psz niet mogelijk, vier dagen is het minimum.

ben erg benieuwd hoe het zal verlopen want mijn twee oudste kinderen van 17 jaar en 11 jaar zijn nooit gegaan, zij is de eerste die dus wel gaat, hoop dat het niet al te dramatisch gaat verlopen de eerste paar keer.
ze word 15 mei 2 jaar en 18 mei gaat ze beginnen.

gr bianca.

Lotte wordt zaterdag 2 jaar en gaat woensdag voor het eerst naar de psz. Ik merk aan haar dat ze er wel aan toe is. Wij hebben eigenlijk geen kinderen in onze omgeving (al helemaal niet van haar leeftijd) waar ze mee kan spelen. Ze vindt andere kinderen dus net zo bijzonder als een bezoek aan de dierentuin  en wordt daar zo blij van.

Er is nu wel een broertje voor haar onderweg, maar daar kan ze voorlopig nog niet mee spelen. Ik denk dat ze het er heel erg naar haar zin zal hebben. Ze gaat twee ochtenden in de week.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan