peuterspeelzaal?

Ik heb Luna toevallig vanmorgen opgegeven voor de peuterspeelzaal ze word in augustus pas twee maar er was hier zon lange wachtlijst dus we zijn er op tijd bij voor de kids die wel vast mogen heel veel plezier

groetjes samiera en luna

Hai,

Hier wil ik ook wel ff op reageren............Jelle gaat als ie er aan toe is in januari naar school, hier in Belgie gaan de kindjes met 2,5 jaar naar school.
Ik laat hem wel maar halve dagen gaan, of hij moet er op een gegeven moment zelf hele dagen heen willen.
Het is wel niet verplicht, maar omdat iedereen dat hier doet, doe je dat automatisch omdat je niet wil dat jou kind dadelijk buiten de groep valt.

Groetjes Janneke m v Jelle en Famke

hoihoi, mike gaat 25 aug. voor het eerst heen,ik heb toevallig vorige week een uitnodiging gehad.Om half 9 wordt hij verwacht en om half 12 mag ik hem weer ophalen....Hij is van 26 juli dus dan precies 2 jaar en 1 maand oud.Ik heb hem toen hij 1 werd opgegeven en gezegd met spoed,haha,dit omdat Mike ook er erg aan toe is om met andere kindjes te spelen en hij zich thuis soms wel eens verveeld en hij toe is aan nieuwe uitdagingen.Zelf hebben we geen kleine buurkindjes(1 maar die is 5 dagen op de creche) en ik heb geen kleine neefjes of nichtjes en mijn vriendinnen nog geen kinderen...Hij gaat dan 2 ochtendjes dinsdag en donderdag.Misschien leert hij daar wel luisteren!!!!????haaahaaa. Gr. Syl

Hoi,
daniëlle zal in december naar de psz gaan, eerder was geen plek.
Ze gaat dan op de maandag en de woensdagochtend. Vind het wel belangrijk want ze speelt niet vaak met kinderen van haar eigen leeftijd, meestal alleen grotere kinderen (vindt ze ook leuk hoor).

Groetjes van Sonja

Hallo,

Ik heb Lotus ook opgegeven voor de psz. Ze wordt volgende maand 2 jaar maar kan waarschijnlijk pas begin 2010 naar de psz, ivm de enorme wachtlijst. Baal er wel van omdat ik aan haar merk dat ze het geweldig vind om met andere kids te spelen.
Zijn er bij jullie ook wachtlijsten

Groetjes Alma

Hoihoi,

Marissa gaat niet naar psz. We gaan nu nog naar de speelinloop maar dat mag niet meer als ze 2 jaar en 3 maanden zijn. Dat is in december. Daarna gaat ze dus niet naar psz omdat wij er voor gekozen hebben om haar zelf op te voeden. Ze dringen hier erg aan op 4 dagdelen en dat vind ik echt veel te veel. We gaan dan wel iets anders voor haar zoeken zoals peuterdansen. Ze heeft veel kindjes in de omgeving van haar leeftijd dus speelt ze al vaak samen

groetjes Linda

Hoi Allemaal,

Isabelle is net twee geworden en gaat nog niet naar de peuterspeelzaal. Ik moet haar nog opgeven en wil dat ze na de zomervakantie 2 ochtenden gaat. Hier zijn gelukkig geen wachtlijsten. Ik vraag me wel af hoeveel het kost. Ik heb wel eens gehoord 10 euro per dagdeel. Klopt dat of is dat bij iedere psz anders?
Ik vind het wel belangrijk dat ze er heen gaat, want ze heeft geen leeftijdsgenootjes om haar heen. Alleen mama vindt het wel wat minder...ik denk dat ik er meer aan zal moeten wennen als Isabelle haha!!

Groetjes Babybelle

Hoi,

Hier in het dorp gaan de kinderen pas naar de PSZ als ze 2,5 zijn. Bas zou dus begin 2010 mogen. Hij staat sinds hij 1 is op de wachtlijst. Ze gaan hier drie dagdelen. Ik kijk er nu al naar uit! Af en toe even geen kids thuis. Ik ben benieuwd was Bas ervan zal gaan vinden.
Bij Eva moesten we trouwens rond de 35 euro per maand betalen.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan