peuterspeelzaal?

hoi

heb hier even nagevraagd maar we krijgen vanzelf een uitnodiging dus hoe en hoe vaak weet ik niet.maar als ze net als bij linda op 4 dagdelen aandringen dat lijkt me ook niet leuk,2 delen vind ik eerst mooi zat.maar afwachten hoe het hier geregeld is.

anouk vind het wel geweldig om met andere kinderen te spelen maar hier zijn geen leeftijdsgenootjes in de buurt,wel oudere buurmeisjes,maar die vinden het ook leuk te spelen.

gr petra

Hai,

Ik ga Jesse ook inschrijven voor de psz, maar daar gaat hij nog niet meteen heen, ik denk zo rond oktber november.
Hij vindt het leuk met andere kinderen te spelen, dus daarom wil ik dat ook graag.
Hier heeft hij niet zo veel te spelen.

Groetjes Linda

hoi hoi

Ryan staat oiok al lang ingeschreven voor de peuterspeelzaal
hij gaat niet naar een kdv dus vinden ook wij het erg belangrijk voor de ontwikkeling.

hij zal waarschijnlijk in september na de vakantie er heen gaan

2 dagdelen per week

groetjes moekje

Hee hoi,

Hier in de buurt zit een "playgroup" en dit is voor alle kinderen van 0 - 5. Dit is 1 ochtend in de week maar daar moet je dus zelf ook mee, we komen er helaas niet zo vaak aan toe maar heb niet het idee dat Alice het echt mist. In de winter is het wel lekker als het echt slecht weer is dan ben je er tenminste even uit.

Ze gaan hier pas vanaf 5 jaar naar school en dan ook nog slechts 2 of 3 dagen in de week. Vanaf 6 jaar begint school pas echt. Wel wordt er vanaf september hier in de buurt gestart met een pre-school en dat is wel te vergelijken met de psz. Dit is echter pas vanaf 3 jaar dus Alice moet nog een dik jaar wachten. Ik geloof dat het dan voor 2 tot 4 dagdelen in de week is.

Groetjes Alberdien

En de kindjes die naar het KDV gaan? Gaan die ook nog de PSZ? daar ben ik wel benieuwd naar. Eline gaat  1 dag in de week naar het KDV. Mijn oudste ging toendertijd 3 dagen, dus vond ik het onzin om hem nog naar de PSZ te doen. Maar zit er over te denken om Eline ook maar eens op te geven...

Ik heb Lotte trouwens met haar eerste verjaardag al aangemeld bij de peuterspeelzaal. En vandaag is ze voor het eerst geweest. Ze vond het geweldig! Ze gaat voortaan op maandag- en woensdagochtend. Ze heeft zelfs haar eerste vriendinnetje al gemaakt!

Groetjes, Marisa

Omdat Kyan nu naar een gastouder gaat, zie ik op den duur echt wel een meerwaarde in een psz. Ook omdat ik zelf ooit een  jaar 1 middag in de week  geholpen heb op een psz toen ik naar de middelbare school ging. Ik heb Kyan dus ook aangemeld voor diezelfde psz en de juf die hij dan krijgt is mijn oude handwerkjuf dat vind ik wel erg leuk!
Ze willen hier psz en kinderopvang in hetzelfde gebouw realiseren dus dan kan hij erheen op de dagen dat ik werk. Ik breng hem naar de opvang, zij hem naar psz, vervolgens brengt psz hem weer terug naar de opvang, en ik haal hem daar weer op.
Hij hoeft dan dus niet ook nog eens weg op de dagen dat ik thuis ben want dat wil ik echt niet! Ik vind het wel een goede voorbereiding op school want daar "moeten" ze ook samen dingen doen en in de kring zitten en noem maar op, dat vind ik niet verkeerd. Hier gaan ze voor 2 dagdelen  zoals het er nu uitziet maar ik vind 1 dagdeel denk ik nog wel genoeg haha. Maar bij ons duurt het nog een jaar!
Maarja met dit K**&)(*kabinet en de  discussie over  gastoudervergoeding kun je maar beter wat achter de hand hebben!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan