A
Anoniem
Guest
Hallo,
wij hebben een (groot) probleem:
Mijn vriend is een andere baan gaan zoeken omdat ze bij dat bedrijf de afspraken niet na komen.
Hij had er met dag 1 al één gevonden... Harstikke goed!!
Zijn contract liep tot 27febr.
En hij zou dan 3mrt. bij die andere baas gaan beginnen.
Maarrrr... Hij is bij zijn vorige baas ziek geworden... Een tenniselleboog, komt waarschijnlijk door het zware sjouwen soms.
Dus moest hij een brace kopen en rust houden met zijn arm.
Hij dacht dat het 3mrt. wel over zou zijn... Nou, mooi niet dus.
Dus hij is bij zijn vorige werkgever ziek uit dienst gegaan.
Nou hadden ze van het UWV gezegd dat hij dat gwn ziektegeld kreeg (als hij maar ziek uit dienst is gemeld).
Nou... nou bellen we ze gisteren op van hoe en wat ( hij zit nog met zn arm trouwens... heeft een spuit gehad), en zeggen ze doodleuk dat het afgewezen is!!!
Wrm vroegt ie??? Ja, want jij zou bij een andere baas gaan beginnen, dus hoort die jou ziektegeld te betalen. En hij heb nog nie eens een contract!!
Welke baas doet dat nou?!?!
Dus gister een paar x nog naar het UWV gebeld, en nu zeggen ze weer, dat de aanvaag nog in behandeling is, maar waarschijnlijk wordt afgewezen.
Ja, das lekker.... Wij moeten wachten, maar de rekeningen gaan gwn door...
Maar ze hebben schijt aan ons!! Je bent maar een nr. hiero in NL.
We hebben een kind van 10,5 mnd dat ook eten enz. moet.
Nu gaat het niet om de boodschappen hoor... maar de huur e.d. moet wel betaald worden.
Nu moeten we wachten op de afwijzing van het UWV, en pas als we die binnen hebben, kunnen we naar de Sociale Diens... maar ook daar gaat weer 6wkn overheen.
Ik zie het niet meer zitten hoor!!
Strax worden we ons huis uitgeflikkerd, en dan staan we daar!!
Weet niet meer wat ik moet doen... Spanning is om te snijden hiero, en Dylano merkt dat tuurlijk ook
Sorry voor mijn lange verhaal hoor, maar heb het helemaal gehad!!
Groetjes Debby.
wij hebben een (groot) probleem:
Mijn vriend is een andere baan gaan zoeken omdat ze bij dat bedrijf de afspraken niet na komen.
Hij had er met dag 1 al één gevonden... Harstikke goed!!
Zijn contract liep tot 27febr.
En hij zou dan 3mrt. bij die andere baas gaan beginnen.
Maarrrr... Hij is bij zijn vorige baas ziek geworden... Een tenniselleboog, komt waarschijnlijk door het zware sjouwen soms.
Dus moest hij een brace kopen en rust houden met zijn arm.
Hij dacht dat het 3mrt. wel over zou zijn... Nou, mooi niet dus.
Dus hij is bij zijn vorige werkgever ziek uit dienst gegaan.
Nou hadden ze van het UWV gezegd dat hij dat gwn ziektegeld kreeg (als hij maar ziek uit dienst is gemeld).
Nou... nou bellen we ze gisteren op van hoe en wat ( hij zit nog met zn arm trouwens... heeft een spuit gehad), en zeggen ze doodleuk dat het afgewezen is!!!
Wrm vroegt ie??? Ja, want jij zou bij een andere baas gaan beginnen, dus hoort die jou ziektegeld te betalen. En hij heb nog nie eens een contract!!
Welke baas doet dat nou?!?!
Dus gister een paar x nog naar het UWV gebeld, en nu zeggen ze weer, dat de aanvaag nog in behandeling is, maar waarschijnlijk wordt afgewezen.
Ja, das lekker.... Wij moeten wachten, maar de rekeningen gaan gwn door...
Maar ze hebben schijt aan ons!! Je bent maar een nr. hiero in NL.
We hebben een kind van 10,5 mnd dat ook eten enz. moet.
Nu gaat het niet om de boodschappen hoor... maar de huur e.d. moet wel betaald worden.
Nu moeten we wachten op de afwijzing van het UWV, en pas als we die binnen hebben, kunnen we naar de Sociale Diens... maar ook daar gaat weer 6wkn overheen.
Ik zie het niet meer zitten hoor!!
Strax worden we ons huis uitgeflikkerd, en dan staan we daar!!
Weet niet meer wat ik moet doen... Spanning is om te snijden hiero, en Dylano merkt dat tuurlijk ook
Sorry voor mijn lange verhaal hoor, maar heb het helemaal gehad!!
Groetjes Debby.