Pfff!!! Ff m'n gal spuien over het k*tsysteem hier in NL!!

quote: mv_Djesslyn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2008 12:10:51'));

laat maar doen..je begrijp me verkeerd

Ik weet idd niet hoe je het prs bedoeld nee, maar ben wel erg nieuwsgierig
Dus kom maar op!!

Hoi Debby,

Volgens mij bedoelt ze dat mensen van buitenlandse komaf juist positief worden behandeld bij het UWV in haar regio en mensen van nederlandse komaf negatief.

Schrijf trouwens zelf ook de naam op van wie je hebt gesproken. En als je trouwens een brief hebt waarin wordt gemeld dat het contract niet wordt verlengd is dat genoeg voor een ww uitkering hoor!!

groetjes Mariska

ps heb je mijn bericht gelezen over koorts van Dylano, we posten namelijk tegelijk, dus ik denk dat je m'n laatste bericht niet hebt gezien?

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2008 21:33:01'));

Hoi Debby,

Volgens mij bedoelt ze dat mensen van buitenlandse komaf juist positief worden behandeld bij het UWV in haar regio en mensen van nederlandse komaf negatief.

Hoi Maris,

nou als dat zo is, is dat helemaal belachelijk toch?! Ik heb nix tegen buitenlandse mensen hoor, helemaal niet. Maar iedereen is gelijk, en zo moeten we allemaal behandeld worden.

En ja Mariska, ik heb je antwoord gezien op Dylano's topic gezien, maar heb jij de mijnes gezien?
Hij is weer helemaal de oude trouwens!!

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Hopelijk wordt het snel opgelost bij het UWV, klere instanties ook.... Er werken fijne mensen hoor, maar er zijn erbij die denken dat ze god zijn!

Toen ik in de ww zat tijdens mijn zwangerschap moest ik solliciteren, logisch hoor, maar ik werd natuurlijk nergens aangenomen. Een vriendin werd ook werkloos in haar zwangerschap maar hoefde niet te solliciteren... Ze meten daar met 2 maten hoor.
En over het berichtje op Dylano ´s ziek zijn. Ik had ook nog geschreven over geen zetpillen gebruiken, maar ik denk niet dat je die gelezen hebt, we hadden tegelijk gepost.

groetjes Maris

sorry dat ik er ff tusseninval, maar heb ooit een bijna dergelijk verhaal meegemaakt zelf.
heb je toevallig een rechtsbijstandsverzekering? aangezien jullie duidelijk een zaak hebben, zou ik deze aanspreken. deze heeft mij begestaan met het maken van "de mooie brieven".
succes

Hoi Plausemama,

ja, wij hebben idd een rechtsbijstandverzekering. Die hebben toen gelijk ingelicht, en hun zeiden dus ook dat we als het UWV moeilijk gaat doen, een zaak hebben.
Maar daar hebben we nú geen geld mee.
We zullen eerst eens afwachten tot na de Paasdagen...

Thnx voor de tip in ieder geval!!

Groetjes Debby.

Hoi hoi,

ik had hier gister ook een bericht weggezet, maar die is er niet goed doorgekomen denk ik

We moesten dus dinsdag naar het UWV bellen, want dan zouden ze weten of Ramon een ZW-uitkering krijgt.
Dus wij gebeld... Hebben ze wéér 24uur uitstel aangevraagd. De Medische Dienst van het UWV had gezegd dat ze tot betaling over mochten gaan. Maar omdat er nog onduidelijkheden zijn, doen ze dat nog niet
We zouden gisteren teruggebeld worden, en ja hoor... Tot onze grote verbazing  werden we gebeld!!
We moesten het verhaal nog een x uitleggen, maar gelukkig is het allemaal niet voor nix geweest... Want die man zei dat er begin volgende week geld op de rekening zou staan

Dus nu maar hopen dat het idd zo is, want we zijn toch wel een beetje huiverig, maar dat wordt je ook wel, als ze je 4x verschillende verhalen vertellen

Maar we hopen hierbij dat alles goed is gekomen!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan