Pffff nog vier dagen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ff luchten hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4 mei eisprong gehad en ik moet zaterdag ongi worden. Al vanaf vorige week maandag ongiklachten, buikpijn enzo!!!! Wat is dat nou weer, heb ik nog nooit zo lang van te voren gehad, meestal maar een paar dagen van te voren. Ik HAAT wachten, word er gek van.
Maar ja, valt niks aan te doen.

Groetjes

Hier nog 1 die wachten haat, mijn NOD is ergens deze week, dus of ik hem al voorbij ben... of hij nog moet komen ik weet het niet.

Verder heb ook ik wat kwaaltjes maar weet niet wat ik ervan moet denken!!!

Maar oke als ze wegblijven deze week, dan doe ik er nog een schepje boven op en wacht nog tot 1 juni met testen hahaha

Liefs Randy

Echt waar zo lang nog tot 4 juni. Jeetje dat hou ik niet vol hoor, als ik zaterdag niet ongi word, dan ga ik zondag testen. Ik ben veel te nieuwsgierig, hahahaha.
Ik hoop dat het nu eens een keer raak is na 1.5 jaar.
Ben je ook al zo lang bezig?

Groetjes

Hoi,

Wij zijn ook inmiddels anderhalf jaar bezig voor een wondertje in de wieg, want ik ben wel 2x zwanger geweest.

Dat ik pas 1 juni test heeft een reden...
ik was in ronde 8 zwanger (juli vorig jaar posi test),bij de 20-weken echo kregen we te horen dat ons meissie niet levensvatbaar zal zijn buiten  mij door Spina Bifida (open ruggetje) ik ben bevallen bij 21wk en 5dgn op 18 november 2006 en na een uurtje is onze dochter Ninthe ingeslapen.
De zwangerschaps test deed ik pas 2 weken na mijn NOD.

daarna moest mijn lichaam en hormoonhuishouding ff weer normaal worden, helaas bleef ik vloeien, op 30-1-07 ben ik nog gecurreteerd op placentaresten, en op 16-02-07 zaten er weer eindelijk eitjes.

Op goede vrijdag dit jaar (6-4-07) had ik weer een positieve test, maar een week later op vrijdag de 13e (13-4-07) werd ik weer van mijn roze wolk gegooid, een miskraam bij 5 weken en 5dgn begon het met licht bloedverlies  en een dag later zette het door....

Vandaar dat ik nu wacht tot 1 juni, dan ben ik de tijd voorbij van de miskraam en bij Ninthe* teste ik ook pas 2 weken later...

Beetje lang verhaal geworden hahaha.

Liefs Randy

Oh echt waar, jeetje heftig hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop voor je dat het deze maand raak is en dat het allemaal goed blijft gaan voor je.
We houden elkaar op de hoogte.
Ik  in ieder geval voor je.

Groetjes

We houden elkaar idd op de hoogte!!!!

en ik DUIM DUIM DUIM  ook voor jullie!!!!

Liefs Randy

Hoi,

nou nog steeds geen rode duivels hoor. Moet zaterdag ongi worden, maar nog geen voortekenen, alleen beetje buikpijn nog steeds, wordt wel iets minder heb ik het idee, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten hoor, haha. Meestal een paar dagen van te voren bruinig slijmverlies zodat ik weet dat ik ongi ga worden, maar ook daar geen tekenen van. Ik word nu wel erg nieuwsgierig.
Pfffff nog ffies wachten.

Lies Pepa

Terug
Bovenaan