Pffff nog vier dagen

Wij hebben wel bij de gyn gelopen, maar er is niks aan de hand. Ik had alleen te weinig LG in bloed, maar niet veel te weinig. Het moet tusen de 20 en 22 en ik had 18 ofzo. Sinds deze maand had ik voor het eerst een positieve ovutest, dus betekent dus dat ik genoeg LG had, dus het gaat misschien nu eindelijk de goede kant op.
Ik kan echt niet meer wachten hoor tot zaterdag, ben zo bang dat ik toch weer ongi ga worden. Ik wil niet teveel hopen, maar onbewust doe ik het toch. Dat haat ik

Das heel logisch hoor... elke maand denk ik weer, er niet teveel mee bezig zijn, je niet gek laten maken etc etc.... en dat gaat 3 weken goed tot de week voor mijn NOD en dan gieren de hormonen en de adrealine door mijn lijf hahaha.

Gelukkig dat alles verder wel oke is, nu maar hopen dat het raak is.
Ik ga voor je duimen!!!!!

Ga je nog wat leuks doen deze dagen, zodat je een beetje afleiding hebt?
mijn vriendje is nu net klaar met werken en heeft weekend, Morgen genoeg te doen, vrijdag werken, en 's avonds is hij er wel dus heb afleiding, en zaterdag op visite, ik kom mijn dagen dus wel door hahahah

hee peppa

Ja je word echt gek van dat wachten en elke maand weer.
Ik ben nu aan het wachten op mijn eisprong ik zit op mijn elfde dag van mijn cyclus en ben met temperaturen begonnen.
Ik hoop dat dat helpt.
Ik heb al wel een zoontje van bijna drie gelukkig dus het is al een keer gelukt.
Ik hoop voor jullie dat het ook snel lukt.

Gr: poppie 2

Hoi Pepa

Hoe is het nu met je meid. Het word nu erg spannend voor je morgen is het zover. Heb je nog ergens last van. Ik zal flink voor je gaan  morgen. Hoop voor je op een positieve test.
Bij mij is het nu akellig rustig geen goed gevoel erover. Maar ja ik moet nog even geduld hebben.

Groetjes Sharine (sbabe)

Terug
Bovenaan