Pffff nog vier dagen

Jaaa nog ffies geduld hahahaha!!!!

Hier ook nog geen RD te bekennen, ook de klachten er niet van... voel me verder niet Happy... ik heb ff een off-day, en ben een emotioneel wrak..

Liefs Randy

Oh dat is niet zo leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Is er iets gebeurd?

Nee niks gebeurt, heb ik wel vaker, dan denk ik de hele dag aan Ninthe* en hoe erg ik haar mis....

Verder ben ik de afgelopen 2 weken sowieso heel erg emotioneel

Misschien een teken dat je zo emotioneel bent?????????????????????????????????/

Ik wil je niet teveel hoop geven, maar ja, het kan wel natuurlijk.

Verdriet mag je best hebben hoor, dat is toch niet erg!!!!!!!!! Zijn er geen mensen met wie je kan praten die in hetzelfde schuitje zitten? Of vind je dat niet fijn.

Liefs Pepa

Ja misschien is het een teken, ik hoop het natuurlijk maar zeg altijd maar zo, overtijd zijn en een posi test dat is het enige wat telt haha.

Ja ik kan er goed over praten, heb ook contact met een paar meiden die dit ook meegemaakt hebben, die dus precies weten hoe je je voelt.
Alleen  2 van die meiden  zijn weer zwanger, en die andere die is neit meer bijdezelfde vriend, is net een nieuwe relatie begonnen en dus niet bezig met het krijgen van een wondertje.
Ook kan ik er goed over praten met mijn vriend, maar mannen bekijken het een stuk nuchterder, ach.... het komt wel weer... we moeten geduld hebben, en dat heb ik nou niet!!!!!

Zijn jullie allang bexig? en is het jullie eerste wondertje?
By the way hoe oud ben jij?

Liefs Randy

Ach.... ik vergeet die allerliefste Marianne, die zit ook op dit forum, we msn-en met elkaar, zij is een dag voor mij bevallen van een zoontje die is overleden, en ook druk bezig met het krijgen van een wondertje.

Fijn dat je erover kunt praten.

Ik ben 26, ben anderhalf jaar bezig voor ons eerst wondertje. Veel te lang bezig, maar ja, je hebt het niet voor het zeggen, helaas. Iedereen om mij heen wordt maar zwanger en ik maar niet, heel frustrerend. Kan af en toe wel janken, dat doe ik dan ook gewoon hoor, hahahaha.

Ik heb geen vertrouwen meer in mijn lichaam. Waarom doet mijn lichaam niet wat ik wil, verdorie.

Ja het is idd heel erg moeilijk, en snap precies wat je bedoelt met dat je je lichaam niet vertrouwd.

Na de bevalling van Ninthe* dacht ik, waarom geen miskraam, dan had me lichaam het zelf door, waarom mama worden van een overleden kindje?

Bij de miskraam vorige maand, was ik blij dat mijn lichaam hetzelf afstootte, mijn lichaam ervoor zorgde dat het uit zichzelf schoon was.... en nu heb ik weer het gevoel, waarom hield mijn lichaam het niet vast?????

Heel dubbel allemaal.... allemaal zwangeren om je heen, mijn schoonzus zwanger van de derde SNIK SNIK allemaal heel snel en vlekkeloos, ik ben gewoon zoooooo jaoers af en toe.

Lopen jullie al bij de gyn?

Liefs Randy

Terug
Bovenaan