pfoe, wat een gedoe

heeeee fiepke,

je krijgt vrij van je baas hiervoor hoor!! Zeg gewoon dat je even langs de huisarts moet voor een prikje of bloedonderzoekje. zeg als je het lastig vind gewoon dat je beetje moe bent en graag wil weten of alles inorde is voordat je gaat vliegen? Meestal vinden bazen dit goed omdat je dan jezelf in de gate houd en niet snel ziek wordt. Ik zou het zeker doen omdat je dan zekerheid hebt!!

succes ermee hoor!

kusje sweety

nou het lijkt me niet zo verstandig, want ik zou ze dan nu niet meer kunnen bereiken, en morgen wegblijven, kan ze op dat tijdstip niet bellen en zit er via een uitzendbureau
ik weet wel dat ik er vrij voor krijg maar ik weet ook dat het makkelijker is om niets te zeggen en het voor me te houden
dus ik wil er liever geen vrij voor nemen, ik werk in een mannenwereld, dus die zouden er snel wat van denken

ach oke begrijpelijk..jammer wel voor je..mischien als je het morgen aanvraagd je donderdag mag gaan?? en dan een smoesje verzinnen voor eigen bestwil?? Nou sterkte ermee, duim voor je dat je toch snel antwoord hebt!! mischien dat je samen met iemand die weet van alles je test kan doen als je beetje angstig bent!! ik kijk wel met je mee hahahaha

succes meid!!

hihi dankjewel
ik denk dat ik gewoon toch de vrijdag af moet wachten
en dan doe ik een test, mocht ik dan nog niets zien en niet ongi zijn natuurlijk, anders hoef ik geen test te doen, dan bel ik gelijk de ha
die kent het verhaal en weet dat we er mee bezig zijn.
maar in ieder geval kei bedankt!

joh meid totaal geen moeite he...snap best dat je het moeilijk vindt...hoop dat je voorlopig niet ongi wordt ( 8mnd ofzo hihi) tis morgen alweer woensdag he, scheit best snel op de tijd mits je beetje bezig blijft.

sterke zeg ik nie meer want heb ik al vaak getypt hihiih

doeiiiiiiiiiiiiiiiii x

haha ja nog maar twee daagjes werken en dan is het vakantie!!!
moet vrijdag nog wel vanalles doen, zoals even snel wat shirtjes halen en slippers enz enz
nog geen tijd voor gehad
oh ja en de koffer inpakken haha
zoals gemeld:
ik laat wat van me horen

Terug
Bovenaan