Piemeltje? erg interessant!, maar toch....

hoi nozem en pip

het heeft natuurlijk niks te maken met een gelovige opvoeding!!!!
ik ben zelf gelovig opgevoed en het nog steeds en ik wij hebben er thuis altijd gewoon over gepraat zelfs al toen ik een klein meisje was.

maar goed ik denk zelf dat het meer met kennis te maken heeft.

groetjes moni
 
Hoi Mammanellie,

Toch wil ik ook nog even reageren, want ik moet heel eerlijk zeggen dat ik je reactie nogal naief vind!! Natuurlijk werkt dat gevoel gelijk! Als ik mijn kleintje van een half jaar verschoon en ik maak zijn piemeltje schoon met een doekje, dan wordt hij al groot! En de glimlach op zijn gezichtje zegt denk ik genoeg. Hij vindt het lekker.

Ze associeren het (nog) niet met erotiek of sex of zo, het voelt gewoon lekker! Het gaat om het gevoel, en dat is zeker nu heel belangrijk anders raken zij een stukje van die vrijheid kwijt. Dit ontdekken is voor later heel belangrijk. Het spelen ermee dus ook.

Ik vind alleen niet dat je aan anderen hoeft te laten zien waar je mee bezig bent, en je hoeft zeker niet aan de edele delen van anderen te zitten. En weer gaat het niet om sexueel gerichte activiteiten maar dit is jouw prutje en hier komt je plas uit, daar zitten je billen......

Dus als mijn dochter van 3 vraagt of ze in haar blote billen mag slapen, dan mag ze dat! (mijn andere dochters natuurlijk ook en straks mijn zoontje ook).

liefs lin
 
als je aan zijn piemeltje zit met een doekje om het schoon te maken word hij al groot haahahha doe ff normaal man linda k!!! en voor die andere ja ik heb een gelovige opvoeding gehad maar daar heeft het helemaal niks mee te maken hoor met je ontkenning!! jeetje zeg wat zijn jullie toch  snel op je teentjes getrapt zegrare mensen hier waneer gaan jullie sexuele voorlichting geven als ze 5 zijn?!!  
 
Hoi,

Nog een keer dan: HET HEEFT NIETS TE MAKEN MET SEXUELE VOORLICHTING!!!!!!

Sorry mammanellie, maar echt waar.......

Ik ben een mama van vier kinderen en ach... Ik weet wat ik zie en waar ik het over hebt, maar ieder moet denk ik maar geloven wat hij of zij zelf wil denk ik.

Oh, en ook voor mij heeft het niets met een gelovige opvoeding te maken, dat is helemaal niet waar het over gaat!

liefs lin
 
wat ben je dan stom aan het praten linda k? als ik aan zijn piemeltje zit word hij al groot doe is normaal joh ja sorry hoor linda k maar ZO ZIE IK HET GEWOON!!!
 
Mammanellie

Zullen we het er maar gewoon op houden dat jij en ik het hierover nooit eens zullen worden? Want om nou te beginnen over stom te praten...... Alsjeblieft zeg, zo kan het wel weer even.

Ik stel het niet echt op prijs om zo behandelt te worden, zo heb ik jou ook niet behandeld!

Mocht het wel zo overgekomen zijn bij jou dan is dit echt nooit mijn bedoeling geweest. Dit is echter wel de laatste keer dat ik er nu tijd aan besteed, dus vanaf nu hou ik hier mijn mening wel voor me.

lin
 
Hoi Moni,

Ja, dat besef ik mij ook wel, maar ik bedoelde het eigenlijk als reaktie op mammanellie die zich meer bezig houdt naar mijn idee met het praatje over de bloemetjes en de bijtjes.

Vanaf dat je de edele delen begint te benoemen ben je bezig met sexuele voorlichting. Dat is mijn idee er bij.

liefs lin
 
Terug
Bovenaan