Piemeltje? erg interessant!, maar toch....



nee dat jij zo dom loop te lullen als jij zegt : als ik bij mijn jochie van een half jaar over zijn piemeltje ga met een doekje word hij al groot is toch belachelijk linda k!!! wie zeg dat nou over zijn eigen kind misschien ben je wel niet helemaal tof? blijkbaar niet anders zeg je niet zoiets....

 
Goed, ik ben nu klaar met me te laten beledigen!!! Ik heb er genoeg van. Ik vertelde een verhaaltje uit de dagelijkse dingen die hier gebeuren, maar ik geloof dat sommige mensen daar niet van gediend zijn.Prima, maar laat mekaar wel ff in zijn waarde zeg....

 
hoi linda

het berichtje was ook niet voor jou maar voor mamanellie.
en je hebt gelijk we houden er lekker over op want mamanellie begint een beetje raar te praten en dat is nou niet zo respect vol!

ik begrijp in iedergeval wel wat je  bedoelde linda.

groetjes monique
 
ik denk dat mamapientje niet zo veel van kinderen snapt en al helemaal niets weet over het menselijk lichaam

ze moet maar eens wat meer lezen over babys en jonge kinderen

en natuurlijk zit er gevoel in de geslachtsdelen van kinderen
dat komt niet opeens met hun 18de verjaardag ofzo hoor
je moet maar eens het stukje lezen het heet kinden en sex
je kan het vinden op de start pagina van deze site

maar goed je hebt er altijd mensen bij die hun mening willen op dringen


maar goed ik zou zeggen tegen je kindje van dat ze er mee mag spelen als ze op dr kamer is aleen en dat het iets van haar of hem zelf is en dat het niet hoort waar iedereen bij zit

later als ze wel de leeftijd hebben komen ze van zelf met vragen en als ze er nu mee komen gewoon beantwoorden
je moet er geen geheim van maken want dan is het spanend en veel aantrekkelijker

nou s6 er mee
 
ik heb het ff opgezocht voor mamapientje

het staat bij 2-3 jaar en dan klik je ontwikkeling aan en daar staat kinderen en sex
moet je ff lezen en dan kan je zelf zien wat wel en niet kan
en dit is geschreven door mensen die er wat van weten en niet door jou
steek je er nog wat van op !!
 
Linda K.

Nou ik herken het hoor. Ik weet niet hoe het was toen ie een half jaar was (heb er toen ook niet op gelet) maar een paar weken terug kwam onze oudste zoon z'n bed uit (hij is nu 3.5 jaar), hij had met zijn piemeltje gespeeld en nu was ie helemaal groot geworden (zo verteld ie het dan ook echt he, haha, was wel grappig om te horen) Voordat dit gebeurde had ik ook echt geen idee dat er al zoveel gevoel in zat op die leeftijd. Maar ik weet inmiddels wel beter.......

Groetjes Brenda
 
Terug
Bovenaan