Pijnlijke borsten, wat betekent dit?

oooooooooo wat spannend voor ons!! de hoeveelste ronde is het voor jullie? Voor ons de 5e. eerste cyclus was 7 weken, toen 6 en toen 2 keer 3,5. Heel frustrerend. Temperaturen werkte niet en met die testen heb ik ook nog nooit een overtuigend resultaat gehad. Hopelijk is het allemaal niet meer nodig!!

Heb vannacht maar een paar uurtjes geslapen dus voel me echt een gestresste zombie...

Succes jullie!!

ja en dat het zo verdomde rustig is iop me werk help er ook niet bij.. misschien dat ik vanavond al ga testen.. weet het nog niet..

tuurlijk kom ik het vertellen.. mijn NOD was eigenlijk de 19e.. vorige maand had ik een cyclus van 21 dagen.. toen de 20ste een test gedaan negatief.. nou me gangbare cyclus 28 dagen had ik gisteren ongesteld moeten worden.. heb wel een tampton in voor de zekerheid ik heb een gele stoel op me werk geen zin om straks een rode stoel te hebben..

Me vriend zegt het is niet raak.. vorige maand had je ook geen klachten voor je ongesteldheid.. wel ben ik af en toe niet lekker en heb krampjes/steekjes in mijn buik en borsten..

Maar wie weet zit me lijf me gewoon in de maling te nemen.

gr xx Mamoetje

mammoetje, geen bloed geeft moed!! en niet elke vrouw hoeft ergens last van te hebben hoor,

haha ahja een rode stoel is zeker niet leuk, maar zeker elke keer na de wc lopen ook of niet?

siesa, ik denk dat je dan t beste een cyclus van 4,5 a 5 weken kan aanhouden voor je nod, welk ovutesten gebruik je?

ik heb met mijn 1e zwangerschap clearbleu gebruikt, wel wat duur, maar heel duidelijk geen gezeur met streepjes lichter en donkerder blablabla..

ik heb ze toen 1 maand gebruikt en was zwanger, bleek dat ik een hele late eisprong heb, dus we hadden toen een jaar "verkeerd"geklust om t zo te zeggen haha

wc is beneden en ik zit boven 3 trappen af en weer 3 trappen op..

ga alleen maar naar de wc als ik echt moet.. straks na het eten wel even kijken.. heb nog meer tampons bij me.. had net wel weer wat krampjes maar leken niet op rd krampjes.. dus heb nog hoop!!

Ik heb clearblue zwangerschapstesten die waar zwanger of niet zwanger op komt te staan.. die zijn goed betrouwbaar hoor ik op ons forum..

wil het liefst elke 5 min sms naar me vriend van ben nog niet ongesteld.. maar die wordt al een beetje gek van mij volgens mij..

Er was er nog eentje overtijd.. Wanneer ga jij testen?? (ben je naam vergeten )

gr xx Mamoetje

ik denk dat ik zaterdag ga testen 2 dagen voor mijn nod haha..

mmm maar zolang je niet bloed is dat allemaal heeeeeeeeeeeel positief, en die krampjes horen er allemaal bij hoor..!!

Liefs Iris

nou net in me lunchpauze even gekeken.. nog geen bloed te bekennen..

Er is nog steeds hoop.. zal ik me vriend smssen.. weet niet of die dat wel leuk vind.. kan ook gewoon na me werk smssen.. als hij het niet leuk vind is die dan toch bijna vrij..

kan niet wachten tot ik thuis ben.. moet na me werk eerst nog lang een vriendin van mij om wat af te geven.. en dan naar huis.. en gaan koken.. misschien doe ik als ik thuis benw el gelijk een test.. wat zeggen jullie??

oew als je dan negatief test zou ik alsnog onzeker zijn.. omdat je dan te vroeg getest zou hebben.. ik wil dat ook altijd wel maar vertrouw die testen toch al niet helemaal 100 % omdat mijn beste vriendin op en gegeven moment 6 maanden zwaner was en alsnog negatief testen..

xx Mamoetje

en mamoetje? nog een rode stoel gekregen? hopelijk niet!! wie heeft er al getest?? ik wacht totdat mijn vriend thuis is...

als ik toch niet zwanger ben.. dan hoef ik mijn lichaam nooit meer te vertrouwen! eerst dacht ik vaker dat ik wat voelde, maar nu is het echt!!! wiehaaa kan niet wachten!!!!

oke, allemaal duimen voor veel streepjes vanavond!!! xx

Hee,

Nee net nog gekeken.. ik moest ontzettend nodig plassen belt me mannetje op dat ie niet voor half 8 thuis is.. ja zo lang hou ik het niet meer op...

Ik ga proberen tot morgen ochtend vol te houden en dan te testen.. maar denk dat dat niet gaat lukken..

Jij al vanavond als ik het goed begrijp.. wel vertellen heh als je wat weet..

kan je buik trouwens al wat dikker zijn nu??.. Ik ben echt heeeeeel slank.. je kon bij mij tot 2 maanden geleden me ribben tellen en ik heb de laatste paar dagen een opgezete (dikkere) buik.. Dat weet ik 100% zeker want gister sprong de knoop van me broek af:p

xxx

Terug
Bovenaan