Pijnlijke borsten, wat betekent dit?

Hallo allemaal,

Ik lees hier dat er meer mensen zijn die bijna hun NOD hebben of al overtijd zijn. NOu ik sluit me bij jullie aan ik ben nu vijf dagen overtijd en al twee testen verder en nog steeds negetief zelfs geen licht streepje. Ik blijf hopen mijn schoonzusje had nl pas na acht dagen een positieve test. MIjn cyclus is niet regelmatig ik ben een aantal keer achter elkaar om de week ongi geweest met een keer een cyclus van 31 dagen en nu dus uitgaande van die 31q dagen vijf dagen overtijd. Heb ook pijnlijke borsten maar niet zoals de vorige keer (toen kon ik er nog niet naar kijken en ook drie weken lang) het is nu wel gevoelig maar wel verdarragzaam. Ook heb ik meer last van witte afscheiding en ben erg moe maar dat kan ook komen van het vele werken. Ik hoop dat iedereen die overtijd is of vlak voor zijn NOD zit een positieve test kan vasthouden.

Groetjes Russell

Hey Siesa,

Ik zat je verhaal te lezen en ben erg benieuwd of je zwanger bent!?

Ik heb namelijk hetzelfde, sinds vlak na mijn eisprong heb ik ontzettend pijnlijke borsten. Ik slaap op mijn buik en dan heb ik er gewoon last van en ook nu ik achter de pc zit, voel ik ze gewoon heel erg. Bij mijn vorige zwangerschap (ik heb in november een miskraam gehad) had ik dat ook, daarna 1 keer ongesteld geweest en toen had ik het niet. Ik heb nu echt het gevoel dat ik weer zwanger ben, maar moet nog zeker een week wachten. Mijn NOD is eigenlijk 11 januari, maar de vorige keer werd ik al 13 dagen na m'n ei ongesteld dus dat zou dan 10 januari zijn. Meestal krijg ik de dag van te voren ook al wel wat bruine afscheiding, dus als ik dat woensdag nog niet heb is dat een goed teken. Maar het duurt nog zo lang!!!! Ben zo ongeduldig!

Ik las op een ander topic dat Iris (futuremummy) ook zwanger is, gefeliciteerd!

Liefs dreamgirl

Hallo,

Nou nog steeds niks hoor. Ben nu tien dagen overtijd en heb vanmorgen maar weer een test gedaan maar helaas weer negatief. Ik wordt er soms zo moedeloos van ik ga er nu maar van uit dat ik echt niet zwanger ben en wacht nu dus op de dag dat ik ongie ga worden. Ik zie iedereen om mij heen wel zwanger worden en dat is soms zo oneerlijk maar goed het is niet anders ik blijf hoop houden.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan