Pijnlijke harde buiken

Ha Jacky M, goed dat je het verder gaat navragen. Ik ben benieuwd wat jouw verloskundige ervan zegt.
Vandaag door de verloskundige toch doorverwezen naar het ziekenhuis omdat ze bij inwendig onderzoek voelde dat mijn baarmoedermond al best wel week was en hij leek ook wat korter te zijn al maar dit kon ze niet goed voelen. Vanmiddag een CTG gehad en een inwendige echo om die lengte te bepalen. Op de CTG zag je wel kleine contracties (terwijl ik op dat moment niet eens zozeer iets voelde) maar gelukkig geen echte weeen. En alles was verder goed. Advies is om toch wel rust te houden en het in de gaten te houden maar het blijft een beetje vaag allemaal wanneer het echt alarmerend is. Ik ga denk alleen nog maar vanuit thuis werken de laatste weken. Baby doet het gelukkig allemaal wel goed en is lekker actief. 

Vanmiddag bij de verloskundige geweest. Ik heb het nadrukkelijke advies gekregen om te stoppen met werken. Ons meisje loopt een weekje achter met haar groei.. Voor nu niet erg, maar als ik rust zou nemen dan zou dat weer goed komen. Ben er heel verdrietig over, want wil niet nu al thuis zitten tot de bevalling natuurlijk, maar de verloskundige zei dat het het allemaal echt niet waard is.. Ben benieuwd wat de verloskundige bij jou zei @rolo

Oh dat is vervelend Jackym :(. Frustrerend he?! Maar we moeten er toch maar aan toegeven denk ik. Advies van de verloskundige was om alleen nog thuis te werken en verder alleen te doen wat gaat, dus dat ga ik maar gewoon doen. Heb je wel wat afleiding thuis?  Ik ga Netflix maar verder verkennen en wat boeken in huis halen...

Oh ik zie nu pas je berichtje ervoor! Ik zou inderdaad rustig aan doen nu. 
Ik ben aan het bedenken wat ik nog 11 weken kan gaan doen.. Was door dr halve dagen al flink door netflix en videoland heen.. Dat is ook wat ik zo erg vind.. Wat ga ik doen? Ik hoop dat ik kan afspreken dat ik nog wat andere taken kan doen op het werk zodat ik een beetje betrokken blijf .. Ik werk in de kinderopvang dus dat is wel lastig helaas..

Terug
Bovenaan