pink zuigen/krampjes

Hallo meiden.
Bedankt voor jullie reacties.
Het inbakeren brengt voor iris zoveel rust!!!
Ze slaapt veel en veel beter en is rustiger en vrolijker.
Het pinkzuigen is ook veel minder, ze accepteerd nu vaak ook een speentje.
Alleen als ze echt niet lekker is of krampjes heeft ( wat ook veel minder is ) wil ze de speen niet maar de pink.
Vindt ik ook niet erg, zo is het prima vol te houden.
Ze valt nu ook zelf in slaap als ze ingebakerd is inplaats van in bed leggen als ze bij ons in slaap viel en dan 10 minuten later weer krijsend wakker!!!
echt fijn,
Liefs carlijn
 
Hoi Carlijn,
Lekker he als het opeens zoveel beter gaat! Kan je zo van genieten. En denk maar zo, kindjes die moeilijk in slaap komen  blijken vaak intelligent :)
Liefs, Femke
 
Hoi.
Ik heb een kleine meid van nu 3 weken oud en ben nu pas tot rust wat de voeding e.d. betreft.
Mijn kleine meid kon niet tegen mijn borstvoeding en doet het nu goed op de peptivoeding met pitmeel tegen het spugen.
Wat ik ook merkte was dat met de optiflessen van difrax ze ineens veel minder last heeft van krampjes enzo. ook valt ze na de fles beter in slaap omdat je met het ventiel de snelheid van het drinken kan beinvloeden en ze is nogal gulzig.
Nu zet ik het ventiel maar een klein beetje open en kan ze langer doen over haar flesje en is ze moeier als ze klaar is.
Gelukkig heeft ze nu ook niet zo'n grote behoefte aan haar speentje, laten we hopen dat dat zo blijft dat scheelt weer met het afleren later.
Ook onze wijkverpleegkundige begon over inbakeren omdat ze onrustig insliep, maar dat heb ik gelijk afgeweerd zolang het niet nodig is heb ik dat liever niet. als we haar gewoon na de fles rustig tegen ons aanleggen voor een boertje en dan rustig in bed leggen is het meestal ook goed, maar als we gaan " spelen" dan gaat het fout dus dan maar spelen voor de voeding en daarna lekker rustig laten liggen.
Groetjes en succes TIna
 
Terug
Bovenaan