Pinkpop

Selena1702

New member
Ik zou heel graag naar Pinkpop willen. Vraag is alleen of dat realistisch is. Als ik goed gerekend heb ben ik dan ongeveer zes maanden zwanger en dan heb je volgens mij al een aanzienlijk buikje en hoort het kindje alles. Verder mag je ook geen kruk meenemen om niet helemaal op de grond te moeten gaan zitten en erger nog, weer omhoog komen.

Hoe denken jullie daarover? Is het mogelijk om naar Pinkpop te gaan als je al 6 maanden zwanger bent of kan ik er maar beter van af zien?
 
Hoi hoi.

Je weet natuurlijk nooit precies hoe je je dan voelt maar ik zou me er niet door laten weerhouden dat je 6 mnd zwanger bent. Ik denk dat de muziek voor een dag of een paar dagen niet zo erg zal zijn. En t op de grond zitten en opstaan? Er zijn vast wel mensen die je daar wat bij willen helpen toch?

Ik ben van plan om begin augustus nog naar castle fest te gaan. Vorig jaar kon ik niet dus deze keer laat ik me niet door de neus boren (tenzij het echt niet anders kan natuurlijk) dan maar wat rustiger aan:)
 
Ja inderdaad selena, soortgelijk als EFF alleen vind ik die elk jaar iets minder worden. Buiten, kraampjes kijken, hopen op mooi weer en genieten van de sfeer, verheug me er nu al op dus hoop dat t gaat lukken.
 
Ik ga bijna elk jaar naar EFF had nog nooit gehoord van castle fest. Ziet er wel cool uit :D

Is een lastige beslissing hé Zayde. Daarom dacht ik, gooi het hier even in de groep :)
Donderdag ook nog maar de vk vragen wat zij er over denkt.
 
Je kindje zit veilig in je baarmoeder..dus afhankelijk van hoe jij je voelt kun je gewoon alles blijven doen totdat hij/zij er is.... ik heb bij mijn eerste zwangerschap niks hoeven laten...festivals heb ik bezocht, in de laatste weken de tuin leeggehaald, mee geklust, etc etc. Ook dit jaar heb ik 2 weken voor de uitgerekende datum nog een festival. Ik ben van de partij! Ik zou zeggen, veel plezier op Pinkpop en er zijn altijd wel mensen die je omhoog kunnen trekken of die drinken voor je willen halen, toch? ;)
 
Wel op letten met hoe hard de muziek staat het kindje kan in de buik al gehoordschade op lopen door te harde muziek bij bijv. een concert/discotheek etc. las ik op internet
 
Terug
Bovenaan