Pinkpop

Als je echt graag wil, zou ik het ook gewoon doen. Ik heb zelf ook gewoon nog alles gedaan tijdens mn vorige zwangerschap wat ik wilde en kon doen.
Anders overleg je met de verloskundige, als dat je meer zekerheid geeft :)
 
Ik ben een september mama van 2012 en wil graag een antwoord geven op jouw vraag. Doe wat goed voelt, ga je een dag of ga je ook kamperen? Vorig jaar juni ben ik met Scouting 3 dagen naar Walibi World geweest was toen 5 maanden zwanger, behalve het feit dat ik nergens in mocht en kon baalde ik er enorm van dat ik niet echt lekker heb kunnen slapen ja we hebben daar gekampeerd. Vraag gerust je verloskundige om raad daar is ze voor.
 
Ik denk dat je vooral na moet denken of het voor jou inderdaad lichamelijk haalbaar is. Dat is van tevoren natuurlijk moeilijk te bepalen. Met 6 maanden zit je net aan het eind van je tweede trimester, dus het kan zijn dat je je nog super voelt, maar het kan ook zomaar zijn dat je je niet zo goed voelt.

Voor de kleine hoef je het in ieder geval niet te laten. Kans op gehoorbeschadiging heb je pas als de kleine langdurig aan harde geluiden wordt blootgesteld, dus een dag Pinkpop kan echt wel. Het is voor jou misschien niet prettig om opeengepakt tussen de mensen te staan (zeker als ze gaan moshen), maar als je wat achteraan staat moet het prima kunnen hoor.

Het geluid wordt gedempt door het vruchtwater, jouw buikwand, en de placenta, dus de kleine hoort het niet zo hard als jij.
Ik zou niet naast een box gaan staan, maar dat is voor jezelf waarschijnlijk ook niet echt prettig. Je hebt kans dat de kleine de muziek niet op prijs stelt natuurlijk, maar dat is afwachten.
Je zou thuis alvast kunnen oefenen door een keer de muziek harder te zetten en te kijken hoe je uk reageert.

Ik ben tijdens de vorige zwangerschap (ik geloof ook rond de 6 maanden) naar rockbands wezen kijken/luisteren. Dit was in een kleine kroeg en we stonden dus met onze neus zowat tegen het podium. De muziek was zo hard dat we niet meer met elkaar konden praten, maar met het gehoor van mijn zoontje is niks gebeurd en hij heeft in het begin gezellig meegedaan door te trappelen, later is hij zelfs gewoon gaan slapen. Dus geloof niet dat hij er last van heeft gehad.
Voor mij was het wel behoorlijk vermoeiend, dus we zijn op tijd weer naar huis gegaan.

Er zijn wel plekken waar je kunt gaan zitten toch? Als het op de grond niet lukt... Het is alweer jaren geleden dat ik er geweest ben, maar bij binnenkomst heb je toch die grote trap? Daar kun je wat makkelijker op zitten dan op de grond. Of bij de eettentjes, daar stonden volgens mij ook bankjes als ik het me goed herinner... Maar dat kan in de loop der jaren natuurlijk ook veranderd zijn.
 
Ik ben mijn vorige zwangerschap nog heerlijk naar Rock in Park en Pinkpop geweest.. Niet 3 dagen, maar dat was meer omdat we daar niet zoveel zin in hadden. Ook zijn we toen in de zomer gaan kamperen (augustus, november uitgerekend) en dat ging echt prima. Maar nu moet ik wel zeggen dat ik een hele voorspoedige zwangerschap heb gehad.

Ik vind een festival fysiek altijd wel pittig, maar het ligt heel erg aan het weer hoe het voor jou is. Als het drekweer is dan kan je weinig zitten, dat zou vervelend zijn. Verder is 30graden in de zon ook niet echt verstandig. Maar je kan zelf heel goed bepalen hoe zwaar iets wordt... Ga je daar kamperen? Gaan je vrienden ook lekker achterin het weiland staan/ zitten?

Je kan natuurlijk altijd nog je kaartje op mp zetten, of dagkaarten kopen als je twijfelt...
 
Ik denk dat ik gewoon lastminut kaartjes ga kopen. Ik kan het inderdaad toch niet voorspellen. Als het uitverkocht raakt heb ik gewoon pech gehad. Bedankt voor al jullie reacties, dat geeft me wel vertrouwen. Neemt twijfels en angsten weg enzo. Dus bedankt!
 
Hallo allemaal,
Vandaag zijn er codes naar iedereen gestuurd met een Pinkpop kaartje met een code waarmee je op de setlist van Metallica kan stemmen. Als je de code niet hoeft zou ik hem dan mogen hebben? Als je de code hier neer zou willen zetten of hem naar mijn mail te sturen: jeroen-sonata@hotmail.comAlvast hartelijk bedankt
Mvg,
Jeroen Eefting
 
Terug
Bovenaan