Please help me want ik plak hem achter dat leuke beertjes behang!!!!!!

Hoi hoi,

Fabio heeft weer iets nieuws. Daar waar ik altijd zei mijn kindje eet zo goed en mijn kindje slaapt zo goed, nou das nu echt over hoor!
Eten wil ie alleen maar de toetjes en het fruit, of een koekje, dat vind ie ook wel ok! Maar groente en aardappeltjes, geef mijn portie maar aan Rico.

Vervolgens het naar bed gaan, Als ik zeg: Gaan we tandjes poetsen? Dan staat ie al bij de deur om naar boven te gaan. We poetsen tanden, doen nog een schonen luier aan en zingen nog wat liedjes. Dan leg ik hem in bed. Tot zover gaat het nog goed. Maar dan........

Huilen, huilen en nog eens huilen. Dit doet ie alleen in bed, zodra ik hem eruit haal is het stil. Dan wijst ie naar de trap en zegt: die die.
Ik vertel hem dan dat dat niet kan en dat ie nu gaat slapen. Mamma blijft nog eventjes hier, ga jij maar slapen. Ik leg hem weer terug in bed en het huilen begint weer.
Nu hebben we hem een paar keer uiteindelijk maar naar beneden gehaald (want meestal na 10 minuten beneden te zijn geweest, ging ie gewillig slapen). Maar nu zijn we dus al 2 avonden tot 10-11 uur bezig om hem slapend te krijgen. Als ik hem laat huilen, blijft ie dus hartvescheurend huilen (al is het 2 uur lang). Meneer zit dus nu weer beneden bij pappa op de bank en heeft de grootste lol.

Als ik dit bericht op het forum zou lezen,zou ik zeggen: laten huilen, hij stopt vanzelf.
Die vlieger gaat hier dus niet op en meneer is vooralsnog de grote winnaar.

Please help me, want anders gaat echt mijn behang eraan!

grapje natuurlijk

Groetjes van a desperate housewive

Oh jeetje Cissy, dat is niet leuk!!!

De oplossing heb ikniet voor je natuurlijk maar wat zou kunnen: slaapt hij 'smiddags te lang misschien? Ik maak Sophie tegenwoordig ook wakker na maximaal 2,5 uur want anders is ze gewoon niet moe 's avonds........

Ik hoop echt voor je dat het snel over is, want hier zit je niet op te wachten natuurlijk! Sterkte in ieder geval en je weet: het is maar een fase, maar als je erin zit zou je willen dat het voorbij was!

Liefs
Susan

ps Hoe is het met jou?

Pfffff getsie zeg.
Niks aan is dat. Klinkt inderdaad weer als een "fase", maar inderdaad GEEN leuke!!!

Ik heb het hier nog niet meegemaakt. Tygo is wel langer wakker dan voorheen, maar hij ligt (gelukkig) gewoon met z'n knuffels te kletsen. Ook staat hij in z'n bed te springen (althans.... zo klinkt het). Na een uurtje ongeveer gaat hij slapen.

Ik weet niet wat ik zou doen als Tygo zo hartverscheurend zou huilen in z'n bedje.
Krijgt Fabio misschien z'n hoektandjes erdoor? Heeft hij daar geen last van? Zou het eet-probleem ook verklaren... Ik was vanmiddag bij Denise (Sunyra) en Yoëll. Die krijgt ook hoektandjes en ik keek voor de grap even bij Tygo in de mond... ja hoor, ook al een puntje te zien en een beetje te voelen.

Ik hoorde (of las) laatst ergens een tip, dat als (kleine) kindjes voor het slapen gaan de tv zien of horen (en dan is er vaak geen kinderprogramma op, dus zien/horen ze "volwassen programma's zoals het nieuws of een serie), dat ze dan veel moeilijker in slaap kunnen komen. Ook als ze niet bewust naar de tv kijken, kunnen ze de beelden en geluiden meekrijgen.
Bij ons gaat na Sesamstraat de tv uit (ook onder het eten) en komt niet eerder weer aan dan dat Tygo op bed ligt.
Misschien heb jij ook wat aan deze tip (ik weet namelijk niet of je de tv veel aan hebt in de vroege avonduren), maar ik merk wel dat Tygo makkelijker en rustiger in bed gaat, dan voorheen.

Heel veel succes met je opstandige kereltje enne.... laat het behang maar heel hoor!!!
Groetjes happyM

Thomas flikt ons precies hetzelfde! Gillend naar de trap wijzen!!! En als ie dan beneden is krijgen we gelijk zo'n vieze grijns: zo, daar zijn ze weer mooi ingetuind!
Het enigste waar wij stug aan vasthouden, is niet meer spelen en na een paar minuten het hele ritueel opnieuw... Sumo truste wensen, joris truste wensen, één van ons truste wensen, zwaaien, kletspraatje, toestoppen, muziekje aan en maken dat we wegkomen! En soms slaapt ie dan in één keer en soms zijn we inderdaad tot 21:00 in de herhaling.... Ik heb medelijden met je! Ik weet precies hoe frustrerend het is!

Kus, Marieke

Als ik zeg "de aanhouder wint" geldt dit  voor beide partijen!!

Je weet zelf hoe het werkt en gaat.. Als mannetje alles heeft gehad, dus drinken, schone luier en er is eigenlijk geen reden tot huilen dan tóch maar laten huilen..

Ik weet dat het hartverscheurend is, i know how you feel, maar dan maar even de slaapkamerdeur dicht en het geluid van de babyphone zacht. Je moet hier even doorheen Cis..

Ik zou ook mijn hart uit het lijf brullen als ik wist dat ik uiteindelijk uit mn bedje werd gepakt en lekker naast papa op de bank kon chille..

Dus hup naar z'n bedje!!
Vergeet niet wie er in jullie huis de baas is en bepaald hoe zaken gaan..

Dikke knuffel!!

Esmé mv Kay

hey Cissy.....

die fase hebben wij net achter de rug....verschrikkelijk hoor.....

wil ie miss. een fles melk/pap voor het naar bed gaan...dit helpt bij yoëll nl...ff lekker relaxen bij mama op schoot en dan hupsakee naar bedje....

en ja idd. Yoëll en Tygo krijgen tegelijk tanden door miss dat ie daar last van heeft of als ie errug verkouden is miss dat er druk op zn oortjes komt.....dan ff bedje ophogen.....

maar ja tis alleen maar gissen wat ik doe....wij hebben ook van alles geprobeerd.....

in ieder geval een dikke knuff voor jullie....en hopelijk is deze fase weer snel voorbij

Liefs Denise

Terug
Bovenaan