Hoi hoi,
Fabio heeft weer iets nieuws. Daar waar ik altijd zei mijn kindje eet zo goed en mijn kindje slaapt zo goed, nou das nu echt over hoor!
Eten wil ie alleen maar de toetjes en het fruit, of een koekje, dat vind ie ook wel ok! Maar groente en aardappeltjes, geef mijn portie maar aan Rico.
Vervolgens het naar bed gaan, Als ik zeg: Gaan we tandjes poetsen? Dan staat ie al bij de deur om naar boven te gaan. We poetsen tanden, doen nog een schonen luier aan en zingen nog wat liedjes. Dan leg ik hem in bed. Tot zover gaat het nog goed. Maar dan........
Huilen, huilen en nog eens huilen. Dit doet ie alleen in bed, zodra ik hem eruit haal is het stil. Dan wijst ie naar de trap en zegt: die die.
Ik vertel hem dan dat dat niet kan en dat ie nu gaat slapen. Mamma blijft nog eventjes hier, ga jij maar slapen. Ik leg hem weer terug in bed en het huilen begint weer.
Nu hebben we hem een paar keer uiteindelijk maar naar beneden gehaald (want meestal na 10 minuten beneden te zijn geweest, ging ie gewillig slapen). Maar nu zijn we dus al 2 avonden tot 10-11 uur bezig om hem slapend te krijgen. Als ik hem laat huilen, blijft ie dus hartvescheurend huilen (al is het 2 uur lang). Meneer zit dus nu weer beneden bij pappa op de bank en heeft de grootste lol.
Als ik dit bericht op het forum zou lezen,zou ik zeggen: laten huilen, hij stopt vanzelf.
Die vlieger gaat hier dus niet op en meneer is vooralsnog de grote winnaar.
Please help me, want anders gaat echt mijn behang eraan!
grapje natuurlijk
Groetjes van a desperate housewive