Hoi Cissy,
Wat het eten betreft: herkenbaar hoor. Julian wil alleen zelf eten en laat zich ook niet meer afschepen met iets anders dan wat wij eten. Misschien moet je Fabio helemaal zelf laten eten, en als dat ook niet werkt, er geen aandacht aan schenken, gewoon een toetje als het de tijd daarvoor is. Tis een fase, gaat dus weer over (maar wanneer??).
En ja dat slapen...Julian sliep het eerste jaar voorbeeldig...welgeteld 2 x wakker geworden snachts (echt waar!), en toen hij jarig was geweest....grrr....
Hier zijn het nu ook hoektanden. Boven zijn al door, onder op komst. Protesteren met naar bed gaan begint al bij het naar boven gaan. Gillen, krijsen, het hele scenario. Ik werk altijd het standaardgebeuren op dezelfde volgorde af en dan gaat meneer dus in bed. Voorheen viel hij als een blok in slaap, nu niet meer, hoor hem nog vaak "kletsen" of zijn knuffels uit bed gooien. En dan begint de serenade. Tot nu toe hebben we hem nog nooit meegenomen naar beneden. Omdat ik zelf ook al de hele week niet meer dan 4 a 5 uurtjes slaap heb gehad per nacht zat ik er gisteren ook doorheen en heb ik hem even meegenomen in ons bed..., maar dat gaat vanavond niet weer gebeuren. Hij werd daar wel rustig van en sliep daarna gelukkig wel.
Helaas voor mij: ik word van elk geluidje wakker tegenwoordig. Na 2 uurtjes slapen kwam Gert op bed, dus ik wakker. Gert valt in slaap, maar Julian begint met hoesten... Hij hoest in zijn slaap en heeft er zelf dus geen last van, maar ik: klaarwakker. Na meerdere keren VSM druppels tegen het hoesten te hebben gegeven en een hoestdrankje (we waren toen al 2, 5 uur verder) was Julian stil, maar begon Gert te snurken.... Van mij mogen ze allebei achter het behang!!
Gert heeft Julian vanochtend naar het kdv gebracht en ik duik zo nog even weer het bedje in. Heb helaas maar weinig tijd want ik moet vanmiddag met mijn oma naar het ziekenhuis (opa ligt daar).
Ik weet niet of je iets aan mijn verhaal hebt, maar wil je wel sterkte wensen!
Ellen mv Julian