Positie Kleding Help!!!

Hoi Hoi,
Positie Kleding het woord alleen al geeft mij de rillingen! Maar toch zal ik er uiteindelijk aan moeten geloven blehhhhh! Waar kan ik nou stoere gave positie kleding vinden? En welke zwangerschaps bh's zijn bijvoorbeeld fijn? Als je al flinke memmen hebt van jezelf? ik ben nu 10 a 11 weken zwanger. En hoop te kunnen rekken tot september met die gruwel kleding te kopen waar ik dus rillingen van krijg hahahaha..any tips?? Zeker erg welkom!
Groetjes een hippe stoere mama 2 be?

Ik kocht gewoon normale collectie kleding en dan een maat of 2 maten groter. Positie kleding is vreselijk en heb in de 9 maanden zwangerschap nergens wat leuks gevonden! Waardeloos!

Ik vind dat Esprit wel leuke kleding heeft. Natuurlijk smaken verschillen, maar niet alle kleding was daar echt zwangerschapskleding. Verder had ik bij de eerste een aantal basics zwangerschap shirtjes die ik combineerde met mijn eigen vesten.

He! Ik heb zelf de vorige keer bijna geen zwangerschapskleding gekocht en 'hoop' het deze keer ook te vermijden. Ik kocht bijvoorbeeld rokken met elastieke band, beetje flowy die ik boven mn buik kon dragen, overslag jurken en in de winter houd ik zelf van oversize truien - leuke rok eronder en klaar :). Extra fijn dat je het na je zwangerschap kan blijven dragen. Als je echt positie kleding zoekt vind ik Asos wel hip. BHs voor grotere cups heb ik minder ervaring mee.

Hopelijk heb je er wat aan!

De duurste lijn enkel jeans van h&m vind ik wel fijn. Niet dat het duurste het beste is maar ik weet niet hoe ik die broek anders moet omschrijven, alle andere zijn meer van die dunne stof en deze zijn echt dikke jeans stof. Verder draag ik gewoon normale collectie Zara/Monki/Only maatje of 2 maten groter.

Het ligt ook beetje aan hoe je buik groeit, ik ben nu bijna 28 weken en pas behalve jeans nog steeds al m’n normale kleding. Ik ben dus ook blij dat ik niet al vanalles ben gaan kopen want zoals het er bij mij naar uit ziet ga ik het helemaal niet nodig hebben of wellicht voor de laatste paar weken maar dan ga ik toch de deur niet meer uit dus loop ik net zo lief in iets makkelijks thuis.

Fabiola schreef:
He! Ik heb zelf de vorige keer bijna geen zwangerschapskleding gekocht en ‘hoop’ het deze keer ook te vermijden. Ik kocht bijvoorbeeld rokken met elastieke band, beetje flowy die ik boven mn buik kon dragen, overslag jurken en in de winter houd ik zelf van oversize truien – leuke rok eronder en klaar :). Extra fijn dat je het na je zwangerschap kan blijven dragen. Als je echt positie kleding zoekt vind ik Asos wel hip. BHs voor grotere cups heb ik minder ervaring mee.
Hopelijk heb je er wat aan!Heb je een tip waar je deze rokken kon vinden? Ik heb 1 rokje van Vero moda wat ik al had was ik dus zo draag en helemaal fan van (het is maatje xs normale collectie maar hoe groot m’n buik ook word er zit heel zacht rekkend elastiek in wat echt nog heeel ver kan rekken echt ideaal!) , alleen zie niet veel wat daar op lijkt.

Of je gewone kleding kan blijven dragen hangt denk ik ook een beetje af van je bouw en hoe groot je buik wordt. Ik ben zelf 1.77 en kreeg een enorme buik, terwijl ik van mezelf slank ben. Mijn wijde truien kwamen tot boven mijn navel bij 22 weken zwangerschap. En een jurk twee maten groter zat dan echt strak om mijn buik, en veel te wijd bij mijn schouders en heupen, geen gezicht. 
Een goede zwangerschapspijkerbroek vond ik ook wel echt fijn, ipv dat geklooi met elastiekjes om je knoop heen. Al zakte die band de laatste maand ook wel af en droeg ik liever oerlelijke zwangerschapsleggings. Helemaal op het eind gaf ik om niks anders dan dat het comfortabel moest zijn. Ik liep dan ook gewoon in die legging met een tshirt, en mijn olifantenpoten gepropt in mijn mans outdoorsandalen door het park heen te waggelen, haha!

Maargoed, ik had geen 1 merk waar ik van dacht, wauw hier zijn veel leuke dingen! Het was echt een beetje zoeken, en een stuk van dit en een broek van dat. 
Ik ben geloof ik geslaagd bij Esprit voor wat simpele tshirts, een spijkerbroek of 2 van mamalicious (lengtematen), HM voor wat goedkope tops waar ik vesten over kon doen die ik al had, Next, Love to Wait, Noppies.

Ik ben gewoon bij Vero en Only gaan kijken voor jurken en rokken, die zowel zonder als met zwangerschap kunnen. Daar hebben ze echt heel veel van, die gewoon hip zijn!Verder ook van die flared broeken met elastieken band. Op deze website heb je ook speciale voor zwangerschap: https://www.bykels.nl
Verder kijk ik veel naar de website https://www.bymusthaves.com
zij hebben (zowel in de zomer als in de winter) veel kleding die ook zwangerschapsproof is! Daar hebben ze zelfs een aparte categorie voor ?. Heel veel van dit soort webshops hebben dat tegenwoordig

Terug
Bovenaan