Positie Kleding Help!!!

Prenatal heeft echt wel hippe zwangerschapskleding! H&M soms ook.

Zwangerschapskleding is echt geen ramp vond ik, tegenwoordig heb je super leuke en goed zittende kleding! Dat was 15 jaar terug wel anders...

@nathalieH hahahaha je voelt volgens mij wel aan wat van mama 2 be dit post hahahaha...helemaal top dit wijffie! Dit is wat ik bedoel! Leuke toffe hippe kleding wat ik wil! Super bedankt meid?

Ik heb alles besteld bij About You. Gefilterd op de zwangerschapscollectie en dan komt er voor ieder wat wils wel wat voorbij. Ik kwam er helaas niet onderuit positiekleding te kopen want mijn buik groeit vrij laag waardoor broeken snel niet meer dicht gaan en mijn eigen shirtjes allemaal te kort zijn bij lage sluiting van broeken. Denk dat ik daarin een beetje hetzelfde heb als Lewis. 
Overigens zit ook bijna alles wat ik heb besteld super comfortabel maar zijn het wel leuke dingen waardoor ik me goed voel in de kleding die ik heb, dat is uiteindelijk denk ik het belangrijkste. 
Wat ik fijn vond aan een webshop als About You was voornamelijk het filteren. Ik ben bijvoorbeeld zelf lang en heb altijd lengtemaat nodig voor broeken die ik daar heel makkelijk gevonden heb. Voordeel was ook dat ik na de eerste bestelling kortingsbonnen kreeg waar ik weer andere dingen mee heb besteld. Scheelde ook een hoop gedoe met winkels afstruinen!

Ik zweer bij zwangerschapskleding, het zit zoveel fijner dan gewone kleding! Comfort is toch wel belangrijk.
Sinds kort haal ik kleding bij only maternity, hm en de wehkamp. Succes met je zoektocht!

Zwangerschapsbroeken van de H&M zitten erg fijn! En zwangerschapskleding van de asos. Verder heb ik vooral in leggings met een lang shirt eroverheen geleefd tijdens die laatste weken met een dikke buik haha.

Als je een beetje fashionable kleding zoekt hoef je in ieder geval niet naar de prenatal inderdaad want daar lijkt het alsof iedere zwangere zich ineens moet kleden alsof ze 50+ is haha daar ben ik ook wel achter gekomen. Wat een gedoe telkens in de ochtend om iets te vinden wat lekker zit en ook nog een beetje leuk eruit ziet. Ik wil zelf niet teveel geld uitgeven aan zwangerschaps kleding omdat je het maar zo kort gebruikt. Op asos.com, missguided.com en ook via Shein heb je wel best leuke jurkjes voor weinig geld. Die sites raad ik aan. Succes met je zoektocht.

Wacht even met kopen totdat je buik en borsten gaan groeien. Ik heb cup E van mijzelf en pas alleen mijn t-shirt behas nog. De andere zitten niet lekker meer.
Je kunt investeren in een paar mooie basics (een zwangerschapsjeans zit echt heel prettig!) en het verder afstylen met kleding en accesoires die je al hebt. Er is echt wel stoere kleding te krijgen volgens mij!

Terug
Bovenaan