Positie Kleding Help!!!

@pannenkoekplantje ik had er toevallig ook een van vero moda en verder via Zalando gefilterd op rokken met elastiek, maatje groter. Zonder werkte dat echt niet bij mij :)

pfoe. ik heb juist het tegenovergestelde... ben smal van mezelf (en aan de bovenkant nog steeds) maar heb een enorme buik die ook laag zit dus had met 2 maanden al zwangerschapsbroeken nodig...

en pas nu sommige shirtjes al niet meer die gemaakt zijn voor zwangeren (buik komt er gewoon onderuit...)

Iemand tips voor smalle schouders, bescheiden cupmaat en megabuik? :)

Ik koop gewoon veel normale kleding met elastiek. Dan vouw ik dat een beetje dubbel zodat het onder me buik zit. En basic shirtjes a 3/4 euro van de zeeman. Zo ben ik niet veel kwijt aan kleding en kan ik dit na ne zwangerschap gewoon nog dragen. Ook had ik zelf al veel rokjes met elastiek die ik dus ook onder me buik draag. Qua bhs heb ik ook tijdelijk goedkope van zeeman gekocht. En jurkjes (met knoopjes bijv) passen me ook nogsteeds in eigen maat. Het hoeft dus niet persee positie kleding te zijn. Heb wel een paar spijkerbroeken met band maar veel te warm nu.

Ik heb recent twee leuke zwangerschap jurken gekocht bij Noppies (welke je in je normale maat koopt en de stof meetelt) en een van het merk Mamalicious. Misschien kun je daar eens kijken? Ben nu zelf 17+2 en pas nog relatief veel van m’n eigen kleding (heel fijn!), alleen BH’s echt een maat groter moeten aanschaffen.

[quote quote=10470754]@nathalieH hahahaha je voelt volgens mij wel aan wat van mama 2 be dit post hahahaha...helemaal top dit wijffie! Dit is wat ik bedoel! Leuke toffe hippe kleding wat ik wil! Super bedankt meid?
[/quote]Graag gedaan! En ik snap je helemaal hoor. Ik liep laatst ook de prenatal in en dacht: moet ik het hiermee doen?!Wel daar wat zwangerschapsjeans gekocht, zeker voor de herfst lijken mij die best handig. En voor de rest lekker jurkjes van leuke webshops ?

Ik heb bij Zalando wat dingen besteld. Daar hebben ze positiekleding als filter ideaal en kleding van deze tijd. En heb normale jurkjes aan en dan een maatje groter dan normaal

Terug
Bovenaan