Hallo zwangere dames,
Ik ben een mama die graag een positiekledingwinkel wil starten en daarvoor doe ik wat onderzoek. Ik zou graag jullie meningen willen horen wat jullie van het huidige aanbod vinden. Mijn streven is een winkel te realiseren die zich richt op de hippe moderne mama in spé die het belangrijk vind om ook tijdens de zwangerschap leuk gekleed te zijn. De kleding die ik wil gaan verkopen moet zo veel mogelijk aansluiten bij de "gewone mode" dus ook mee gaan met de trends, daarnaast moet het comfortabel en betaalbaar zijn. Dit zijn mijn vragen:
Wat vind je van het huidige aanbod?
Wat moet volgens jou vooral blijven in het huidige
aanbod?
Wat vind je van de materialen die gebruikt worden?
Wat vind je van de kwaliteit van de kleding?
Wat vind je van de kleuren/motieven die gebruikt
worden?
Wat mis je in het huidige aanbod?
Vind je het belangrijk om er ook tijdens de zwangerschap leuk uit te zien?
Hoeveel geld wil je gemiddeld maandelijks besteden aan positiekleding?
Vind je de uitstraling/interieur van de winkel belangrijk?
Ik zou het erg fijn als ik wat reacties op mijn vragen zou krijgen, de reacties worden gebruikt voor mijn marktonderzoek en er zal vertrouwelijk en zorgvuldig mee omgegaan worden. Reageren kan via dit forum maar je mag ook mailen op cati@live.nl
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Ik ben een mama die graag een positiekledingwinkel wil starten en daarvoor doe ik wat onderzoek. Ik zou graag jullie meningen willen horen wat jullie van het huidige aanbod vinden. Mijn streven is een winkel te realiseren die zich richt op de hippe moderne mama in spé die het belangrijk vind om ook tijdens de zwangerschap leuk gekleed te zijn. De kleding die ik wil gaan verkopen moet zo veel mogelijk aansluiten bij de "gewone mode" dus ook mee gaan met de trends, daarnaast moet het comfortabel en betaalbaar zijn. Dit zijn mijn vragen:
Wat vind je van het huidige aanbod?
Wat moet volgens jou vooral blijven in het huidige
aanbod?
Wat vind je van de materialen die gebruikt worden?
Wat vind je van de kwaliteit van de kleding?
Wat vind je van de kleuren/motieven die gebruikt
worden?
Wat mis je in het huidige aanbod?
Vind je het belangrijk om er ook tijdens de zwangerschap leuk uit te zien?
Hoeveel geld wil je gemiddeld maandelijks besteden aan positiekleding?
Vind je de uitstraling/interieur van de winkel belangrijk?
Ik zou het erg fijn als ik wat reacties op mijn vragen zou krijgen, de reacties worden gebruikt voor mijn marktonderzoek en er zal vertrouwelijk en zorgvuldig mee omgegaan worden. Reageren kan via dit forum maar je mag ook mailen op cati@live.nl
Alvast bedankt voor jullie medewerking!