Wat vind je van het huidige aanbod?
Truttig en saai. En moet elke zwangere in dezelfde grote soepige bloemen rondbanjeren?
Wat moet volgens jou vooral blijven in het huidige
aanbod?
Veel shirtjes met een leuke hals en buikruimte, ook met lange mouwen.
Buikbanden in mooie stoffen ipv die zogenaamd lollige teksten.
Wat vind je van de materialen die gebruikt worden?
Stretch is gewoon nodig, maar nu zijn die soepele stoffen in, en die rekken ook wel een beetje. In de zwangerschapsmode zie ik die nog weinig of alleen bij de echt dure merken.
Wat vind je van de kwaliteit van de kleding?
Heel wisselend. katoen wordt altijd vaal, duur of goedkoop, en H&M heeft vaak losse naadjes, net als bij de gewone kleding.
En de pasvorm is niet altijd goed; wel wijd, maar slobbert het weer op sommige plekken.
Wat vind je van de kleuren/motieven die gebruikt
worden?
Zoasl gezegd, ik hou niet van bloemen. Wel van leuke werkjes, motiefjes in de stof zelf enzo. Maar ja, dat is ook maar smaak.
Wat mis je in het huidige aanbod?
Voldoende mooie broeken, liefst die heel laag zijn, onder je buik, maar waar ook nog een riem door kan en dan met een buikband erboven. Of broeken met verstelbare bandjes in de buikband.
Sportkelding! Mijn pilatesbroek zit inmiddels redelijk vervelend met 15 weken bij een derde kindje, maar ik kan niks beters krijgen, of hobbezakken. Idem pyama's. Of mijn wielrenbroekje... nog zo'n drama. En het is hoogzomer!
Vind je het belangrijk om er ook tijdens de zwangerschap leuk uit te zien?
Ja, absoluut. Ik voel me nu op mijn vrouwelijkst, maar lomp tegelijk.
Hoeveel geld wil je gemiddeld maandelijks besteden aan positiekleding?
40,--. meer besteed ik zeker niet aan gewone kleding. En je draagt het maar een korte periode. En bij een volgende zwangerschap komt het met het seizoen missschien niet uit, of de mode is erg veranderd.
Vind je de uitstraling/interieur van de winkel belangrijk?
Minder. Eenbeetje gezellig vind ik leuk, maar een C&A nodigt ook niet echt uit, en ik kom en voor zwangerschapskleding wel (verder nooit!)
Succes met je winkel.
Truttig en saai. En moet elke zwangere in dezelfde grote soepige bloemen rondbanjeren?
Wat moet volgens jou vooral blijven in het huidige
aanbod?
Veel shirtjes met een leuke hals en buikruimte, ook met lange mouwen.
Buikbanden in mooie stoffen ipv die zogenaamd lollige teksten.
Wat vind je van de materialen die gebruikt worden?
Stretch is gewoon nodig, maar nu zijn die soepele stoffen in, en die rekken ook wel een beetje. In de zwangerschapsmode zie ik die nog weinig of alleen bij de echt dure merken.
Wat vind je van de kwaliteit van de kleding?
Heel wisselend. katoen wordt altijd vaal, duur of goedkoop, en H&M heeft vaak losse naadjes, net als bij de gewone kleding.
En de pasvorm is niet altijd goed; wel wijd, maar slobbert het weer op sommige plekken.
Wat vind je van de kleuren/motieven die gebruikt
worden?
Zoasl gezegd, ik hou niet van bloemen. Wel van leuke werkjes, motiefjes in de stof zelf enzo. Maar ja, dat is ook maar smaak.
Wat mis je in het huidige aanbod?
Voldoende mooie broeken, liefst die heel laag zijn, onder je buik, maar waar ook nog een riem door kan en dan met een buikband erboven. Of broeken met verstelbare bandjes in de buikband.
Sportkelding! Mijn pilatesbroek zit inmiddels redelijk vervelend met 15 weken bij een derde kindje, maar ik kan niks beters krijgen, of hobbezakken. Idem pyama's. Of mijn wielrenbroekje... nog zo'n drama. En het is hoogzomer!
Vind je het belangrijk om er ook tijdens de zwangerschap leuk uit te zien?
Ja, absoluut. Ik voel me nu op mijn vrouwelijkst, maar lomp tegelijk.
Hoeveel geld wil je gemiddeld maandelijks besteden aan positiekleding?
40,--. meer besteed ik zeker niet aan gewone kleding. En je draagt het maar een korte periode. En bij een volgende zwangerschap komt het met het seizoen missschien niet uit, of de mode is erg veranderd.
Vind je de uitstraling/interieur van de winkel belangrijk?
Minder. Eenbeetje gezellig vind ik leuk, maar een C&A nodigt ook niet echt uit, en ik kom en voor zwangerschapskleding wel (verder nooit!)
Succes met je winkel.