Positiekleding, vind jij het belangrijk of niet?

Hallo meiden,

Wat fijn om zoveel reacties te krijgen en vooral om te lezen dat het huidige aanbod nog niet optimaal is. Accessoires wil ik zeker in mijn winkel gaan verkopen en tassen op den duur als de winkel goed gaat lopen. Ik woon zelf in het midden van het land en wil de winkel starten in de regio van Amersfoort zodat het centraal ligt en makkelijk te bereiken is. Ik heb vorig jaar toen ik zwanger was van ons 2e kindje zelf kleding gekocht bij Mom2b in Zutphen terwijl er in mijn omgeving wel een aantal zaken waren. Ik vond Mom2b een redelijk goed aanbod hebben, het was nog enigzins overzichtelijk en de verkoopsters daar waren vriendelijk en behulpzaam en dat heb ik ook wel eens anders mee gemaakt! Ikzelf ben bereid te reizen voor een leuke zwangerschapsgarderobe dus ik hoop mijn (toekomstige) klanten ook, kunnen ze er gelijk een lekker shopdagje van maken (als ze het nog vol kunnen houden natuurlijk)!!!!

Groetjes en wederom bedankt voor de leuke reacties!

Heej,

Ik heb normaal altijd broeken gedragen van kuyuchi. Dit zijn wat 'apartere' spijkerbroeken en vaak lopen deze broeken recht naar beneden, maar niet strak om je benen.
Bijna alle zwangerschapsbroeken zijn elastisch om de benen of als je een broek hebt die dan recht naar beneden loopt en niet strak zit, is de stof weer wat saaier. Wat mij betreft zouden er dus meer broeken mogen komen die lijken op de broeken van Kuyuchi.

Daarnaast inderdaad de basic modellen die betaalbaar zijn. Ik kan bij de h&m (zwangerecollectie) wel basic-shirtjes vinden, deze zitten strak (wat ik zelf prettig vind) en zijn langer, waardoor je er heel je zwangerschap mee kunt doen. Alleen een nadeel van de h&m.. Zoooo druk altijd. Daar ga ik dus niet voor mijn lol naar binnen.

succes met je winkeltje!

groetjes Susan

Hoi Nicole,

What about een online shop? Ik ben nog maar net zwanger, maar ik kan me voorstellen dat ik over een paar maanden lekker op mijn laptopje shoppen ook wel relaxed zou vinden.

De huidige mode is wel gunstig voor zwangere vrouwen op het moment. De jurkjes zijn bijna allemaal empire model dus dat is perfect.

Ik ben vorige week even de prenatal binnen gelopen, maar wat daar aan kleding hangt daar wordt je inderdaad niet vrolijk van....

Dus ik zou zeggen de vaart erin met je winkeltje want wij staan te popelen haha.

succes!

Hoi,

Ik draag bijna geen posotiekleding omdat ik die verschrikkelijk vind!! Die mode is ergens blijven hangen en niet mee gegaan met de tijd.
Ik heb een paar zwangerschapsbroeken gekocht en voor de rest heb ik lange rekbare shirts gekocht en stretch jurkjes.

Wat vind je van het huidige aanbod?
Dus echt helemaal niks.

Wat moet volgens jou vooral blijven in het huidige
aanbod?
De leuke hippe spijkerbroeken.

Wat vind je van de materialen die gebruikt worden?
de goedkopere merken van H&M en miss etam vind ik heel slecht. Noppies heeft een goede kwaliteit.

Wat vind je van de kwaliteit van de kleding?
Zie boven.

Wat vind je van de kleuren/motieven die gebruikt
worden?
Heel erg saai. Ik mis de fleurige knal kleuren. De truitjes zijn ook bijna allemaal van hetzelfde model.

Wat mis je in het huidige aanbod?
Knalkleuren, en hippe kleding.

Vind je het belangrijk om er ook tijdens de zwangerschap leuk uit te zien?
Ja dat vind ik heel belangrijk. Als je zwanger bent kijkt iedereen extra naar je, dan moet je er ook leuk uit kunnen zien.

Hoeveel geld wil je gemiddeld maandelijks besteden aan positiekleding?
50 a 75 euro.

Vind je de uitstraling/interieur van de winkel belangrijk?
Overzichtelijk, en niet opdringerig.

Succes met eventueel je winkeltje!!

Groetjes, Ris

Erg min ben zelf pas 21 maar vind echt amper leuke dingen , alles zo oudbollig

aanbod?
Verstelbare spijkerbroeken en rokjes

Van de duurdere merken wel fijn..

Matig als ik het met de prijzen vergelijk.

worden?
Vreselijk saai

Moderne kleuren en modellen.

Zeker weten

Als het goed zit en de kwaliteit van de stoffen zijn goed maakt het niet zoveel uit.

Ja , overzichtelijk vind ik wel prettig.

Veel Succes

ik ben het helemaal met suuseke eens........spijkerbroeken a la kuyichi zou geweldig zijn.

en het liefst leuke underbelly broeken. ook de wat wijdere marlene dietrich modellen zijn leuk. maar die heb ik alleen nog maar bij de topshop gevonden.

verder mijn wensenlijst:
- natuurlijke materialen
- mooie decolletes
- stoere details (studs, borduurwerk enz)
- spijkerjacks met een verstelbare rug

ook ben ik op zoek naar een nette zwarte pencilskirt in een underbelly model. daar kan je de hele zwangerschap ideaal mee combineren.

succes !

Truttig en saai. En moet elke zwangere in dezelfde grote soepige bloemen rondbanjeren?

aanbod?
Veel shirtjes met een leuke hals en buikruimte, ook met lange mouwen.
Buikbanden in mooie stoffen ipv die zogenaamd lollige teksten.

Stretch is gewoon nodig, maar nu zijn die soepele stoffen in, en die rekken ook wel een beetje. In de zwangerschapsmode zie ik die nog weinig of alleen bij de echt dure merken.

Heel wisselend. katoen wordt altijd vaal, duur of goedkoop, en H&M heeft vaak losse naadjes, net als bij de gewone kleding.
En de pasvorm is niet altijd goed; wel wijd, maar slobbert het weer op sommige plekken.

worden?
Zoasl gezegd, ik hou niet van bloemen. Wel van leuke werkjes, motiefjes in de stof zelf enzo. Maar ja, dat is ook maar smaak.

Voldoende mooie broeken, liefst die heel laag zijn, onder je buik, maar waar ook nog een riem door kan en dan met een buikband erboven. Of broeken met verstelbare bandjes in de buikband.
Sportkelding! Mijn pilatesbroek zit inmiddels redelijk vervelend met 15 weken bij een derde kindje, maar ik kan niks beters krijgen, of hobbezakken. Idem pyama's. Of mijn wielrenbroekje... nog zo'n drama. En het is hoogzomer!

Ja, absoluut. Ik voel me nu op mijn vrouwelijkst, maar lomp tegelijk.

40,--. meer besteed ik zeker niet aan gewone kleding. En je draagt het maar een korte periode. En bij een volgende zwangerschap komt het met het seizoen missschien niet uit, of de mode is erg veranderd.

Minder. Eenbeetje gezellig vind ik leuk, maar een C&A nodigt ook niet echt uit, en ik kom en voor zwangerschapskleding wel (verder nooit!)

Succes met je winkel.

Terug
Bovenaan