Positiekleding

Hey meiden,

Ik ben nu 10 weken zwanger en heb nog helemaal geen positiekleding aan geschaft. Heb het ook nog niet nodig. Moet alleen binnenkort een andere bh halen wat deze zit niet meer zo lekker .
Ik denk ook dat het bij iedereen anders is. En bij vrouwen die een 2e krijgen groeit de buik ook harder.

Liefs
Succes met zwanger worden!

Hallo,

Ook ik ben iemand van de 2e hands spulletjes hoor. Het is inderdaad vrij duur allemaal en de meeste dingen zijn maar een paar keer gedragen.
Als ik via marktplaats of van bekenden iets kan krijgen dan doe ik dat hoor.

Ook de babykamer wil ik 2e hands. Het is allemaal zo duur en de baby ligt er maar een paar maanden in. Op marktplaats krijg je vaak echt nog wel goede spulletjes hoor, maar iedereen moet doen wat hij/zij zelf wilt...toch?!?!?!?!

Groetjes Mama22

Hoi Mamma22,

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denke!

Nathalie,

nog geen duiveltjes te bekenen...
We een rare geur aan mij urine.
zodadelijk leer slapen en dan over een aantal uur testen!
Waneer ga jij testen?

succes allemaal!

liefs
Anita

Ik ben benieuwd meis. Weltrusten, en erg spannend wat morgen de uitslag zal zijn. Ik ga voorlopig nog niet testen, heb die drang ook nog niet zo. Heb vandaag wel een test gehaald. Maar verwacht eigenlijk de rd-tjes nog wel, al hoop ik natuurlijk stiekum van niet.

Maxi cosi enzo, wil ik idd ook kijken op internet. Soms kijk ik al ff, maar dan is het maar heel ff en denk ik: waar ben je mee bezig, je bent nog niet eens zwanger, hahah.
Maar staan wel leuke dingen op. Ook een box enzo is iets dat we denk ik 2e hands gaan kopen.

Liefs Nathalie

hoi hoi wat grappig..nog niet eens zwanger en ze hebben het al over positiekleding...hihi

Toen ik zwanger was ben ik vanaf 22weken positiekleding gaan dragen. daarvoor gewoon eerst bovenste knoop van je broek/rok los laten, lange shirts aan maar op den duur past t gewoon echt niet meer hihi... toen ben ik hier int dorp naar baby/zwangerzaak geweest... best prijzig idd Echt n winkel met positiekleding merken en dure babykleertjes van Pointerbaby en Noppies enz..
Ik wilde toen ik zwanger was er wel mooi uit zien....hihi dus heb daar toen een heel gave tuniek gekocht, witte rok, een broek en nog wat shirtjes zodat ik veel kon combineren. buikbanden heb ik van vriendinnen enzo geleend en een paar dingen bij MissEtam gekocht maar dat zat gewoon minder lekker dan die wat duurdere kleding en blijft ook mooier. dus kan je't evt. volgende zwangerschap misschien nog weer aan dacht ik. Ach en ik had ook zoiets als je zwanger ben voel je je opt laatst al niet meer zo mooi en aantrekkelijk, dan mag dat met kleding wel gaaf gemaakt worden!
hihi ik weet nog wel dat we een bruiloft hadden en ik voort eerst echt dat set positiekleding aan deedt en manlief stond echt te staren...hihi hij zei WOW! nou dat is best leuk dan hoor.. dan maar ff wat meer geld kwijt, ik vind zwanger zijn heeeeel bijzonder dus mag je er ook wel leuk uit zien.. toch? mijn mening hoor..hihi

En idd tegenwoordig zijn die wijde shirts in de mode(babydoll) heet dat ofzo..hihi ik trek ze nu ook absoluut niet aan, lijk ik wel zwanger..maar zijn idd handig en goedkoop voor als je wel zwanger zou zijn.... en 2de hands hou ik niet zo van, maar dat is voor iedereen een keuze appart he.. smaken verschillen..!
succes ermee allemaal hoor...

2 jaar geleden heb ik heel veel bij prenatal gekocht, maar de broeken zaten niet zoals ik graag gewild had, ze zakte steeds af
ook heb ik veel bij miss etam gehaald, persoonlijk vond ik die kleding fijner zitten
en qua shirtjes kocht   toen van die cheapy hema dingen, ging ook prima en rekte goed mee!
en idd voor de mode van nu hoef je niet eens naar een poitie winkel, de mode van nu kun je ook wel als zw schaps mode zien hahahaha

Bij de KidsFactory hebben ze ook hele gave kleding...duur, maar super gaaf!!
Ik weet dat er een Kidsfactory in Breda zit, maar weet niet waar nog meer!

Hoi hoi,

Volgens mij is er met 2e hands spulletjes niets mis hoor!
Als het bij ons zo ver mag zijn, dan zullen wij het kamertje e.d. ook 2e hands kopen, via marktplaats of zo. Mijn collega heeft een jongetje en een meisje en zegt het hier bij te laten. Zij bewaart alle kleertjes voor ons zegt ze. Nou, volgens mij ben ik daar dan allee maar blij mee! Het is allemaal al zo ontzettend duur!
Een matrasje en beddengoed zou ik wel nieuw kopen, maar dat is  mijn persoonlijke mening/gevoel.
Ook positiekleding zou ik best 2e hands via via aan willen schaffen hoor!
Even een goed wasje en klaar is kees!

Nou geniet er van!

Liefs,
Ellen.

Terug
Bovenaan