positiekleding

Hoi meiden,

Ben al een paar dagen aan het rondsnuffelen op internet geweest naar positiekleding, en vandaag de stad in geweest maar vind het allemaal vies tegen vallen!
Heb nog wel het een en ander van de zwangerschap van mn zoontje maar dat is ook door een zus en een vriendin gedragen en je kan echt zien dat het vaak gewassen is.
Waar snuffelen jullie voor positiemode?

Bij de prenetal ben ik geweest en voornamelijk allemaal zwart, echt mijn kleur niet!
Bij miss etam ook zwart met knallende rose rozen vond het echt niet leuk!

Ben wel geslaagd voor wat vesten, een heel mooi gebreid openvallend vest bij ballon, eigenlijk met 2 knopen maar de onderste knoop torn ik er gewoon af, een vestje bij sting wat met een riempje boven mn buik heel leuk kan en een bolerootje bij miss etam maar dan van de gewone collectie.

Heb al een aardige buik en kan mn kleren niet meer aan op een een spijkerrokje na.
Mn shirts e.d. gaat nog gewoon goed.
Ben nog niet zo ver nog maar ruim 8 weken maar als we maandag een goede echo hebben ga ik toch echt over op positiekleren,

Ben nieuwsgierig waar jullie je kleren shoppen,

Groetjes Mini
 
Hoi mini,

Ik vind het ook tegenvallen, ook ik heb nog wat spullen over van mijn vorige zwangerschappen en kan de komende weken nog wel vooruit, maar hoop wel dat er nog leuke dingen gaan bij komen in de nieuwe collecties!
Gelukkig heb ik 2 lage spijkerbroeken die ik normaal niet aankan omdat ze bij de buik te ruim zijn,, ben blij dat ik ze niet heb weggegooit,,hihi
Zit nu in week 12 maar heb echt al een buik.
Bij de hema hebben ze nu ook zwangerschapskleding, weet niet of het wat is, shirt´s en jurkjes zagen er leuk uit op internet.
Miss etam was echt verschrikkelijk he,, doet mn oma nog niet aan joh!
Hopelijk komen er nog leuke adressen voorbij, ben zelf niet zo van internet kopen!

Gr MJ
 
hoi
Wij hebben hier eindelijk in de stad een hippe positie kleding winkel Daar verkopen ze veel van het merk mamalicious en noppies Ook op lovelymaternity.com (volgens mij heb ik dat goed) heb je leuke kleding
Maar ben bang dat het nu de zomer is afgelopen toch weer veel zwart en grijs gaat worden in de kleding
 
Mamalicious heeft mooie dingetjes. Dat is het zusje van vero moda. Maar dan voor de zwangere vrouw. Ook noppies heeft wel leuke dingetjes. H en M heeft wel fijne spijkerbroeken.

Groetjes
 
Hoi,
Hoop dat ik me snel bij jullie kan voegen... (denk t wel maar niet te veel hopen maar)
Vond in m'n vorige zwangerschap dat de h&m leuke dingen had. En ook de grotere prenatal warenhuizen, de kleine stadswinkel was idd niks.
mss kun je op marktplaats kijken?
succes, siem
 
@mj, dat doet mn oma idd nog niet aan.
Vond het echt zo tegenvallen, hoop dat ze nog wat leuke spijkerrokken o.i.d. krijgen.
@mira, zal eens snuffelen op internet, dankjewel voor de tip.
@liff, ook mama licious vond ik op internet in eerste instantie beetje tegenvallen, zal eens verder kijken.
@siem, wens je succes toe! en hoop dat je snel bij ons kan komen kletsen.

 
ik heb bij de eerste mijn positiekleding gehaald bij miss etam (wel in de grote steden)... ook hier in weert hebben ze echt zo'n zwangerschapswinkel, maar dat vond ik toen een beetje tegenvallen. nu waren de kleding alweer een stuk leuker, maar ja ben pas 6 weken en mijn buik is nog niet echt aan het groeien dus nog even afwachten ;-)
 
Ik was laatst ook op zoek naar wat leuke rokjes voor de zomer. Alles is zwart of grijs en bij de Prenatal zijn het voornamelijk joggingbroeken. Pff, niet echt wat ik zoek.
 
Terug
Bovenaan