positiekleding

Hoi,
Ik bestel veel van het internet. Ik heb ook veel van het merk Mamalicious. Is oa te koop bij Bellyfashion op internet. Van dit merk hebben ze veel leuke kleding. Ook shop ik graag bij H&M.
Succes ermee en ook met je echo maandag!
 
Soms moet je eigenlijk een beetje van aanbiedingen hebbe en ook nog wel eens van winkels waar je t ni van had verwacht,bv atlantha,klein leuk winkeltje,daar vond ik positie broeken voor vijf piek en later nog tuinbroeken voor een zacht prijsje.Heb ze zelf tot nu toe nog ni veel gedragen want mn broeken van een best maatje groter passen me ook nog.Dus daar kun je ook naar kijken gewoon een broek maat of twee maten groter kijken.als positie kleding toch wat duurder zou wezen dan een broek met maatje groter.
 
Hey Mini,

Heb net ook even rondgesnuffeld, ik draag normaal veel esprit en die hebben dus ook best veel keus voor zwangere,,wist ik helemaal niet, ook leuke kleurtjes, moet volgens mij nog wel winterspul bijkomen maar is toch al veel keus (niet echt goedkoop) www.esprit.nl

Gr MJ
 
Mama licious heeft echt leuke en betaalbare dingen. In Amersfoort zit een positiekleding winkel belly b en deze verkoopt onder andere dat merk. Misschien heb je er wat aan. Anders kan je dat ook via internet vinden gewoon ff mama licious googlen.

Gr. Tamjo
 
Ik heb bij de hema een aantal shirtjes gekocht, zijn ook niet duur. Je hebt er ook vesten en jurkjes. Kijk maar eens op de site. Daar kun je het ook op bestellen en wordt het bij jou dichtbijzijnde winkel afgeleverd.Ideaal!!!
Verder ben ik bij de prenatal geslaagd voor een hippe broek die ook nog eens in de aanbieding was. En Mamalicious heeft ook leuke kleding...
 
bij mij in Rijssen hebben we een winkeltje met Noppies kleding. erg leuk. heb 2 rokjes met band en nu een fijne zwarte strechbroek voor de winter.
qua truitjes haal ik gewoon bij h&m en sting, die doe ik gewoon een maatje groter.
en voor de rest draag ik veel Tunieken. dus die kun je altijd aan zwanger of niet.
www.buikbanden.com hebben ze hele leuke buikband als je er 1 zoekt;) ook niet duur
 
Terug
Bovenaan