positiekleding

Eerlijk gezegd kan ik mijn lol niet op deze (derde) zwangerschap. Heb niet het idee dat er die andere keren zoveel te koop was ;) Belly B in Amersfoort werd al genoemd. Om de hoek zit ook It's Time. Daar hebben ze heel leuke basics, veel ondergoed en veel Noppies (zusje van Esprit).

En Babyhuys is Harderwijk heeft boven een hele hoek met zwangerschapskleding van allerlei merken, o.a. Noppies en Mamalicious.

Veel succes met snuffelen en kopen!

Groeten Annemieke
 
Woon dicht bij amersfoort dus zal daar eens gaan kijken.
Ben benieuwd.
Ga even bij prenetal kijken naar 2 spijkerbroeken, wil graag een wat lichtere en een donkere en heb op internet gezien dat ze daar broeken hebben voor 30 en mama licious broeken voor 40 euro hebben, dus dat is nog wel betaalbaar ;-)

Vanmiddag eerst de echo, ben echt weer reuze nieuwsgierig en vind het ook wel spannend of alles goed zal zijn, had verwacht dat ik dat bij een 2e minder zou hebben omdat het niet allemaal nieuw meer is, maar niet dus hihi.

Liefs Marina
 
Ik heb 2 zeer lage spijkerbroeken gekocht en daarbij 4 verschillende buikbanden, tijdens mijn vorige zwangerschap vond ik die dingen vreselijk, maar ben nu 16 weken zwanger en ik pas niks meer :))

Het voordeel van mijn vorige zwangerschap was dat ik eind juli was uitgerekend, bij de hema toen 2 strakke nachthemden gehaald en die droeg ik overdag op straat ( was toen 30 kilo aangekomen)
Niemand die er erg inhad, kreeg alleen maar complimenten!

Misschien nog iemand een idee voor een bruiloft, mijn schoonzus trouwt als ik 8 maanden zwanger ben en ik wil er toch leuk uitzien...
 
Ik kreeg als tip om niet alleen bij de zwangerschapskleren te kijken. Gelukkig hangen er in de rekken van de normale collectie ook ruimvallende tuniekjes en jurken momenteel. Misschien een maatje groter passen.
Ikzelf heb nog niet zo'n dikke buik, maar een vriendin van mij heeft gedurende haar zwangerschap (met wel een volle, ronde buik) weinig echte zwangerschapskleding gekocht.
 
Terug
Bovenaan