Positieve test!! rond 20 aug 2015 verwachten wij ons wondertje!

Hoi iedereen,
Zondag een positieve test gehad, De verloskundige al ingeschakeld. Het is ons eerste wondertje.Ben erg benieuwd (spannend) wanneer wij de eerste echo hebben en als dat er dan goed uit ziet.Heb opgezette darmen. een vol gevoel. Het lijkt net als sommige mensen zo naar mij kijken alsof ze weten dat ik zwanger ben, Ook ben ik erg voorzichtig bij wat ik zeg, Wil het beide ouders vertellen na de eerste goede echo. Wij weten het nog maar een paar dagen maar het is net alsof ik het al een paar weken weet.
Meer mensen die hier op willen reageren of herkennen?
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hier ook zwanger en waarschijnlijk de 23e uitgerekend. Ik herken je verhaal, heb ook het idee dat ik het al meteen heb geweten dat het zover was :)
Voel nog niet veel, alleen een duidelijk gevoel onderin mijn buik. Ik moet de verloskundige nog bellen, hoop dat ik niet naar de gyn hoef, maar dat is nog even afwachten....
Spannend hè! Ik ben nu de 6e keer zwanger en het blijft iets wonderlijks! (we hebben trouwens 4 kids en heb 1 miskraam gehad)
Leuk om hier alvast te kunnen delen met elkaar. Wij vertellen het waarschijnlijk met kerst aan onze ouders! Leuk kerstcadeautje ;-)
 
Ja, inderdaad haha. Daarom ook tussen aanhalingstekens. Ervaar het ook zeker niet als groot ;-) Maar de omgeving kan er wel heel bijzonder op reageren. Ben heel benieuwd hoe de reacties nu zullen zijn.....
 
Haha ja ik ook. Iedereen dacht dat we nu wel klaar waren, wij zelf in eerste instantie ook overigens maar toch blijkbaar nog niet.. Ik had alleen niet gedacht dat mijn man er als eerste mee zou komen haha
 
Whahahahaha, zooooo herkenbaar. Wij dachten met 3 wel klaar te zijn, totdat de derde 2 was en mijn man zei: een vierde is ook wel leuk lieverd :) En nu dus de vijfde (ook weer mijn man die er over begon). Maar ik vind het heerlijk, er is altijd wel wat te doen en ze hebben altijd een vriendje om mee te spelen. :)
 
Terug
Bovenaan