Positieve test!! rond 20 aug 2015 verwachten wij ons wondertje!

Ik kreeg van mijn collega de preek dat het toch tegenwoordig niet meer te betalen is meer als 2 kinderen en dat ik gek zou zijn als ik het nu na deze zwangerschap er niet bij zou laten...
Nou ik ga echt voor een derde! Ben nu 28 weken inmiddels ik zou er gerust nog meer willen alleen past dat niet in het huis hihi

Gefeliciteerd trouwens! En geniet!
 
Hee Iedereen,
Wat leuk dat er meer zijn die rond dezelfde datum uitgerekend zijn.Ik ben kraamverzorgster geweest en het is erg mooi elk kindje is weer een wonder.Heb verschillende bevallingen gezien, Geweldig!Ik begin me nu een beetje misselijk te voelen rond etenstijd of juist na het eten,Ruik alles erg goed. Krijg een droge mond en erg moe. Na het avond eten is het heerlijk om even een halfuurtje te slapen, Daarna voel ik me een heel ander mens,Als ik mijn kleding aan heb lijkt het net of ik ben aangekomen heb een vollere buik,Wij vertellen het onze ouders waarschijnlijk na de eerste echo, Ik wil eerst zelf graag gerust zijn als alles wel op de goede plek zit en het hartje klopt.Ik verwacht binnenkort via de post spullen van de verloskundige en wat papieren die ik in moet vullen.. Spannendddd!!!

Groetjes maar weer
 
Ja, inmiddels al wel een groepje hè! Wel erg leuk! Hier ook was misselijkheid, was vandaag boodschappen aan het doen, kon een stukje rollade proeven, maar van de smaak werd ik spontaan misselijk, terwijl ik dat anders heerlijk vind..... Haha, stiekem geniet ik wel van die kleine dingetjes nu :)
Tot nu toe hebben wij ook het idee dat we het pas na de eerste echo gaan vertellen, vind het nog zo'n mooi geheimpje met z'n tweetjes! En voel nog niet de behoefte om het te delen. Maar wellicht komt dat volgende week wel ineens en dan vertellen we het gewoon eerder. We zien wel hoe het loopt. Doen gewoon maar wat ons gevoel ons ingeeft deze keer!
 
Ik heb niet echt last van misselijk zijn, alleen een beetje vreemd gevoel maar kan het geen misselijkheid noemen.. Alleen merkte ik gister dat ik voorbij de visboer liep ik me spontaan niet zo lekker voelde even hahaha maar dat was ook zo weer weg. Wel wat gevoeligere borsten met name aan de zijkant en tepel.. Dat heb ik bij de andere drie kinderen nou nooit gehad. Dat is toch gek haha.
 
Oh en kan wat moeilijker naar de wc.. Ga eens kijken of ik daar wat voor kan krijgen want dat is niet echt prettig. Ik probeer het al op te lossen met genoeg vocht en vezels maar helpt me niet echt goed. Dus als er iemand tips heeft hoor ik ze graag
 
Gefeliciteerd iedereen!
Gezellig dat er hier al volop gekletst word! Ik had gisteren ook een positieve test in handen!! Ben dan eind augustus uitgerekend. Word ook ons 4e kindje, mocht alles goed gaan natuurlijk.
De andere kids zijn 4, 2 en 1.
Vind t allemaal erg spannend!
 
Terug
Bovenaan