Positieve test, uitgerekend Nov. 2022

Ik ben ook 4 weken pril zwanger? (5 november uitgerekend) maar heb nog geen facebook groep gevonden.. vond daar juist altijd heel veel steun.. nu 5e zwangerschap 2e kindje????

Oh zo spannend en dankbaar! Hier ook als alles goed mag gaan 16 november uitgerekend. Vind het nog erg onwerkelijk na het verlies van onze tweeling, ik hoop zo dat het nu goed mag gaan :)

Als alles goed mag gaan ben ik 8 november uitgerekend. Heb hiervoor twee miskramen gehad dus vind het heel eng dit keer. 
Over twee weken een echo. 

Hoi,
Ook ik ben zwanger van ons 2e kindje. Hiervoor ook een miskraam gehad dus hoop maar dat dit goed gaat komen. Als alles goed mag gaan ben ik denk ik 18 november uitgerekend.
Groetjes

Ik mag mij ook voorzichtig aansluiten voor november....5 dagen voor NOD heb ik vandaag een positieve knaltest in m'n handen! Van het weekend voor de zekerheid nog even testen, maar vind het bizar dat ie al meteen zo donker werd! Ik had zere borsten en dat heb ik nooit! Dus ik dacht even testen kan geen kwaad....Maar had dit echt niet verwacht. Hellup. Even laten bezinken....

Terug
Bovenaan