Positieve test, uitgerekend Nov. 2022

Hoi allemaal!
Leuk om te lezen. Ik had vorige week ook een positieve test in handen! :)

Ik merkte een aantal dagen na mijn ovulatie ( flink geklust ) een heel drukkend gevoel in mijn baarmoeder op. Gevolgd door jeukende en pijnlijke borsten. Zo erg dat ik er snachts wakker van werd. Ook een aantal dagen heel moe geweest, toen wist ik het stiekem al. 3 dagen voor NOD een vroege test gedaan, en na een aantal dagen nog een clearblue. Beide positief! Als het goed is 25 november uitgerekend maar moet nog 3 weken wachten op de eerste echo.
Ook merk ik echt al "bandenpijn" en soms een misselijke vlaag. Ik ben heel benieuwd naar al jullie kwaaltjes!

Zijn er inmiddels al vrouwen die hun eerste echo gehad hebben? Hoe gaat het met iedereen? Hier weinig klachten. Mijn borsten zijn wat gevoelig en ik ben echt dood vermoeid iedere avond. Maar dat is het wel! Maandag de eerste echo, ik hoop dat we dan het hartje zien kloppen!!

Heey, hier afgelopen vrijdag echo gehad. Heel speciaal om het hartje te horen en toch voelt het nog wat onwerkelijk allemaal ?. Uitgerekende datum is 12/11, dus nu 8weken ver. Die vermoeidheid ken ik ook. Ik slaap dagelijks minstens 10u en na 4u wakker zijn voel ik me opnieuw alsof ik kan gaan slapen. 

Hier afgelopen maandag de eerste echo gehad (met 7 weken)! We hebben een sterk kloppend hartje gezien, maar helaas ook een tweede vruchtje dat gestopt was met groeien (vanishing twin). Als het goed is heeft dit geen invloed op het gezonde vruchtje! We moeten over anderhalve week even op controle om te kijken of het allemaal goed verloopt! Spannend allemaal!

@janienne heel herkenbaar! Ook hier voelt het allemaal nog onwerkelijk..
@hasiee leuk dat je hier ook aangesloten bent!

Hopelijk gaat het bij iedereen goed ☺️

Dag, hier 5 november uitgerekend. In januari miskraam gehad. Nu al twee echo's en de termijnecho achter de rug. Kleine maakt het goed! Zit ik in dit forum goed? Deze mini heeft al twee grote broers (nu 3 en 4 jaar).

Terug
Bovenaan