Positieve test!

Emmol

New member
<p>Yeah, de eerste positieve test!</p><p>Uitgerekende datum 8 april. </p><p>Hopelijk wordt dit ons 3e kindje</p><p>Nog meer dames? </p>
 
Gefeliciteerd! :)
Ik had gister een positieve test in handen; als alles goed gaat is de uitgerekende datum 6 april. Het wordt ons 2e kindje. 
Spannende tijd gaan we nu tegemoet he...
 
Gefeliciteerd dames!! Gisteren had ik ook een positieve test in mijn handen. 4 april wordt mijn zoontje grote broer!
 
Gefeliciteerd allemaal !
Ik heb ook donderdag positief getest, en vrijdag bloedgeprikt, de waardes waren super goed.
Ik vindt het nogal spannend want ik moet volgende week weer terug om bloed te prikken om te zien of mijn waardes gestegen zijn.
 
Hebben jullie al symptomen??
Ik heb wel lage rugpijn en soms buikkrampen.
 
Als je hcg stijgt hoor je toch ook meer symptomen te krijgen? vindt het echt eng eigenlijk..?
 
Wat leuk dat er al zo veel zin! Gefeliciteerd allemaal
 
Ik had positief getest met een vroege test 10mi/l maar vandaag nog niets te zien op de gewone 20 mi/l test. 
 
Ik voel mij wel zwanger, voel mijn baarmoeder heel erg als ik zit, dit heb ik anders nooit. Toch wel erg spannend :(
 
Ik dacht trouwens een Facebook groep te maken, is wat overzichtelijker. Maar wel een geheime groep omdat het allemaal nog zo pril is. Is daar intresse in? 
 
Hoi, er is al een besloten facebookgroep aangemaakt door iemand op dit forum: april 2020 mama’s. Komen jullie ook in de groep ??
 
Terug
Bovenaan