Positieve test!

Ik vanochtend, na bijna 2 jaar proberen, eindelijk een positieve test! Voor de 1e keer zwanger. Vind het zoooo spannend en onwerkelijk ?. Maar heel erg blij natuurlijk ❤
Helaas is mijn huisarts met vakantie tot 9 augustus.. er is wel een vervangende, maar ik ga toch eigelijk liever naar mijn eigen huisarts. Wat zouden jullie doen? 
En jullie ook allemaal gefeliciteerd met de positieve testen! 
 
 
Ik heb hierboven de link naar de Facebook groep geplaatst. Hopelijk lukt het jullie zo om je aan te melden. Ik zie al jullie berichten nu pas, ik denk dat ik op de verkeerde plek aan het kijken was want ik was al aan het wachten op meer april mama's :)
Ik ben in verwachting van mijn 3e kindje ( voor mijn vriend de eerste ). Ik weet niet precies wanneer ik ben uitgerekend omdat ik al heel lang niet ongesteld ben geweest door de implanon. 6 weken na verwijdering had ik een positieve test. We trouwen 21 februari dus ik zal dan hoog zwanger zijn .. Ik richt me nu op de datum van 1 april. 
 
Hoi allemaal, 
Ik heb eergisteren een positieve test gedaan, volgens de berekeningen ben ik 1 april uitgerekend ( als alles goed gaat )
Dit is mijn tweede zwangerschap, heb al een zoontje van 2.5
Voel me nog goed, heb alleen zo nu en dan wat ongesteldheids buikpijn.
 
Hey ladies hier ook een april-preggo, eerste keer en tweede poging (eerste poging ging kort na innesteling toch fout).
Volgens mijn berekening zou de uitgerekende datum 2 april moeten zijn maar meer zekerheid krijgen we hopelijk bij de intake op de 19e, spannend hoor, hopen dat er tot die tijd geen miskraam ofzo is. Op facebook kletsen is mij iets te persoonlijk dus ik blijf lekker hier, hoop dat hier ook nog genoeg ladies blijven? Sterkte allemaal met de eerste weekjes.
 
Hey dames! Gefeliciteerd!! Wordt een spannende tijd! Wij hadden gister en vandaag een positieve test op een early pregnancy en een gewone zwangerschapstest. De uitgerekende datum is 15 april. 
 
Gefeliciteerd allemaal!! Fijn he, zo'n tweede streepje op de test :) ik blijf er maar naar kijken.
Ik heb dit weekend positief getest. Zwanger van de tweede. Dochtertje is afgelopen weekend 1 geworden. Omdat ik er toen ruim een half jaar over had gedaan om zwanger te worden, door ontpillen, dachten we er nu op tijd mee te beginnen.... Eerste ronde raak! Heel leuk, maar ook wel heel spannend! 
 
Terug
Bovenaan