Positieve testen, maar niks op echo

<p>Goedemiddag,</p><p>Mijn vriend en ik proberen al 1.5 jaar zwanger te worden. In die 1.5 jaar heb ik al 2 keer een miskraam gehad helaas. Ongeveer 2 weken geleden ben ik erachter gekomen dat ik weer zwanger ben, althans dat dacht ik. We zijn vandaag voor een vroege echo heen geweest om te kijken hoe mijn baarmoeder eruit ziet, dit in verband met af en toe helder bloedverlies vorige week. </p><p>Vandaag dus de echo gehad, maar hierop was helemaal niks te zien. Ze kan niet goed zien of ik überhaupt zwanger ben, maar ook dus niet garanderen dat het niet zo is. Het zou nog erg pril kunnen zijn. Mijn hcg loopt wel gewoon op en de clearblue test gaf gisteren zelfs 3+ aan.</p><p>Mijn vriend en ik snappen er momenteel helemaal niks meer van. Volgende week gaan we naar het ziekenhuis voor een gesprek.</p><p>Heeft iemand van jullie zoiets eerder meegemaakt?</p>
 
Ik neem aan dat je doorgestuurd bent naar de gynaecoloog???? Dit klinkt helaas niet echt goed. Dit klinkt namelijk als een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb dit ook gehad. Ze konden ook niks vinden op de echo terwijl ik ook 3+ op de clearblue had en mijn hcg opliep. Ik ben vervolgens vier dagen lang in en uit het ziekenhuis geweest want met een bbz moeten ze je heel goed in de gaten houden! Zodra je pijn krijgt/steken echt meteen naar de spoedeisende hulp. Ik hoop voor je dat je toch een goede zwangerschap hebt, wie weet is het een tweeling en ben je nog niet zo ver, dan kan je hcg namelijk hoger zijn... laten we dat hopen!! Maar hou jezelf goed in de gaten!! 
 
Voor mij ook heel herkenbaar in de vorm van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap 
ik zou zsm een verwijzing naar het ziekenhuis vragen 
sorry voor het bericht maar ik heb helaas hetzelfde meegemaakt, ik hoop dat het voor jou niet zo is, maar wel heel verstandig om je goed na te laten kijken 
sterkte! 
 
Geen ervaring mee, maar hoeveel is er überhaupt te zien op een echo zo vroeg? Ik zou zelf inderdaad je lichaam in de gaten houden wat betreft pijn zoals hierboven beschreven. 
 
Je kunt vanaf 4 weken op een echo verdikt slijmvlies zien vaak met een zwarte stip erin daarna ga je het steeds duidelijker zien dus eigenlijk kun je al heel vroeg een zwangerschap ontdekken dmv echo’s 
 
 
Bedankt voor jullie reacties. De verloskundige heeft ook buiten de baarmoeder gekeken en alles ziet eruit zoals het eruit hoort te zien. Ze kan alleen niet bevestigen dat ik onderdaad zwanger ben. Het kan inderdaad zijn dat je nog niks kunt zien omdat het nog zo pril is. Het gekke is dat ik ook totaal geen krampen of andere buikpijn en heb gehad. Ik neem aan dat je dit met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wel krijgt.
Ik heb net gehoord dat ik morgen al naar de gynaecoloog kan gelukkig. Ik ga er zelf vanuit dat ik niet (meer) zwanger ben maar ik hoop dat ze me in het ziekenhuis meer antwoorden kunnen geven.
 
 
Ik heb dit ook gehad, mijn HCG bleef stijgen en was op een gegeven moment zo hoog dat je wel wat moest zien op een echo. Maar helaas was er nog steeds niets te zien en hebben ze een kijkpperatie gedaan, daaruit bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Ik had ook bloed verlies, maar wel zo erg dat ik in eerste instantie dacht een miskraam gehad te hebben.
 
Bedankt voor jullie reacties. De verloskundige heeft ook buiten de baarmoeder gekeken en alles ziet eruit zoals het eruit hoort te zien. Ze kan alleen niet bevestigen dat ik onderdaad zwanger ben. Het kan inderdaad zijn dat je nog niks kunt zien omdat het nog zo pril is. Het gekke is dat ik ook totaal geen krampen of andere buikpijn en heb gehad. Ik neem aan dat je dit met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wel krijgt.
Ik heb net gehoord dat ik morgen al naar de gynaecoloog kan gelukkig. Ik ga er zelf vanuit dat ik niet (meer) zwanger ben maar ik hoop dat ze me in het ziekenhuis meer antwoorden kunnen geven.
 
 
Terug
Bovenaan